Familjefest med mycket skratt

Vi har på Fredriks sida av släkten gjort så att vi bytt ut alla födelsedagar till fester istället flera ggr per år, plus jul och påskkaffe. Denna gång var det vår tur att stå för festen och jag hade planerat den rätt bra måste jag ju säga :)

Lekar, jag ÄLSKAR lekar och vet att de inte gillar lekar så mycket men med måtta kan allt vara roligt, och det vart det. Mycket skratt och glada miner vart det när lekarna började. Alla vuxna deltog och gjorde sitt bästa till att vinna men vinnaren för kvällen vart Magnus.
fest den 2 okt 2010



Alla tog med sig egen mat och dricka, har inte sett så mycket mat på länge :P

Men jag hade jättekul och längtar tills vi ses igen....

Kommentarer :

#1: Bibbi

Ja det gör vi med! Var en riktigt lyckad fest. Kram

skriven
#2: janne

Jag tror att Magnus på något sätt fuskade,så det så.

skriven

Kommentera inlägget här :