Avhuggna fingrar

Hej Alla

Idag fortsätter vi i temat halloween här hemma. Idag var det leka med deg :)

Fredrik hittade receptet på sitt jobb och köpte allt som behövdes och sen satte vi igång

Alla ingredienserna

Vad behövs:

Marsipan eller mandelmassa
Chokladpinnar
Mandelflarn
Röd karamellfärg

Vi andvände marsipan som jag skärde i tunna rullar. Kavlade ut dem och rullade det runt pinnen. Doppade flanen i den röda karamellfärgen. Klart
Alla tre barnen bakar avhuggna fingrar
Alla tre barnen hjälptes åt för att göra avhuggna fingrar. Theo gillade pinnarna som är i så han åt säkert mera än vad han bakade :p

Så här ser de ut klara.    Blodiga abhuggna fingrar

Så här ser de ut klara. Blodiga avhuggna fingrar.

Väldigt lätta att göra så detta är ett tips till er att göra om ni vill att det skall se lite läskigt ut.

Vad tycks?

Kommentarer :

#1: Canaan

aa, jag ska bara vara hemma dudå? :)

skriven
#2: B E L L A H U U Y N H ~

ahhh läskiga fingrar xD första gången ja såg bilden trodde ja att de var riktiga ;s



sv: hehe JAA den är skitbra (a) aa den handlar om drömmar ^^

skriven
#3: pernillagyllander.

Sv; Det behövs tvättas =D

Läskiga fingrar, men de är säkert goda =D

skriven
#4: JOSEFIN GARD - OM NÄSTAN ALLT

hejsan allt vra :)

och kan du rösta på´+ min outfit på ellos.se

länk finns på bloggen :)

skriven
#5: viktoria

Filmen var jattebra!

Vilken fin blogg, vad ar det for operation du haft?

skriven
#6: ♥ emira

sv: Ajamen, då hojtar jag till! :D

skriven
#7: Tigerhonan

Det är alltid bra att hålla koll på sin träning :)



Idag blir det gymmet och sen ta det lugnt tror jag. Sj? :)

skriven
#8: nicole

sv: ja han är för söt! Han är en liten blandras mellan chihuahua pch papillon :)

skriven
#9: Felicia<3

sv; okejj, då får vi hoppas att vi får det vi önskar oss ;)<33

skriven
#10: Z A N D R A :)

haha tuffa fingrar :p



sv: jag går med klädd så ;) fast med skinnpaj till dåårå!

skriven
#11: Ellenor

sv. dustin home



ahh scary fingar!!

skriven
#12: Juli!:)

sv:Hahah tack så mycket!

Jävligt söta barn ;)

skriven
#13: Nathalie

Vad påhiitgt :) De ser läskiga ut!

skriven
#14: Angelika

aaa så himla snygga de blev!! åh så lätt.. det ska jag komma ihåg.. :)

skriven

Kommentera inlägget här :