-40 kilo

Kom just på att det var länge sen jag skrev nått om min träning och viktminskning

Jag är nu uppe i -40 kilo. Jag fick frågan utav min svärmor Bibbi om jag inte skulle lägga upp före och efterbilder. Men jag har 10 kilo kvar tills jag nått min idealvikt. Då lovar jag att de kommer upp..

Så tills dess får ni tro på mina ord att jag lyckats med det..
men visst e det kul att man äntligen ser en förändring och att omgivningen ser den

Kroppen har blivit så mycket lättare att bära runt på. Jag kan leka, springa och vara delaktig.

Förra veckan när det fanns en massa snö och jag skulle hämta alla 3 barnen så drog jag dem på en och samma pulka. Jag orkade, till o med springa med alla 3 på för att det skulle bli lite fart, vilket de tycker är så kul. Det bästa av allt, jag vart inte trött. Fick inte ont, vart inte anfodd....Underbart..

Så nu är det bara att kämpa på med de sista 10 kilorna som skall veck...:)

Så ta 40 st mjölkpaket och stapla på varann och försök att lyfta eller dra på..Så vet du hur mycket extra kilo jag har gått och dragit på,,,Jobbigt som fan...

Mjölkpaket

Kommentarer :

#1: Anneli

Vad duktig du är. 40 kg är massor.

skriven
#2: :)

Du är fantastikt duktig heja heja :) kul.

roligt att du snart nått ditt eget mål kram kram vännen

skriven
#3: Marika

Sjukt bra Sosso! Då finns det inte mycket kvar av dig!

skriven

Kommentera inlägget här :