Vilken tråkig dag

Tittar man ut så är allt grått och mulet. Börjar säkert att regna snart, skulle inte förvåna mej.

Vi har puzzlat nu på förmiddagen och efter lunch är det Kalle Blomqvist som gäller. JAJA jag vet att tv:n inte är bra men måste vi vuxna städa lite så är det lättare att hålla barnen stilla på ett och samma ställe genom att sätta på en film som barnen tycker om.

Jag har tvättat och skall väl nu börja med att flytta upp kläder på deras respektiva platser i huset. Shit vad kläder man har. Längtar tills den 18 sept då jag kan få bort lite. Då skall jag på en klädersbytardag och förhoppningsvis få sålt en massa kläder.

nä nu skall jag väl sätta igång igen med att fixa och dona i huset eller har ni något roligare förslag.??

tvätthög

Kommentarer :

#1: :)

Här kommer De upp piggande MEGA KRAMAR <3 <3 i massor till er alla underbara Goa i din familj. kram kram <3 från oss i Boxholm.

skriven

Kommentera inlägget här :