Vårt bibliotek

När vi flyttade in i vårt hus såg det verkligen ut som hej kom och hjälp. Tur är att jag har en karl som inte har tummen mitt i handen utan kan bygga och ta i när det behövs. Att han är otroligt duktig på det han gör, är inget jag skryter om, men han är duktig. Han har hjälpt flera med deras hus och har ständigt förfrågningar om han har tid att komma och hjälpa till. Finner han tid så självklart ställer han upp.

Vi har byggt pö om pö i vårt hus. Sparat och sen byggt för vi har inte haft råd att göra allt på en gång.

Senaste projektet jag hade honom att göra var ett bibliotek. Den ligger brevid vårt sovrum så jag ser det direkt när jag vaknar. Det är lister kvar att fixa , en ram runt akvariet och måla kyrkfönsterna men annars är det klart.

Vad tycks? 

Bibblan

nalle

Bibblan

Bibblan

kort på barnen

akvariet inbyggt i väggen

Vi har ett inbyggt akvarium i väggen med koikarp i.

Har ni byggt något nyligen hemma hos er?


Kommentarer :

#1: Boosse

SV: Eller hur, man längtar så mycket!!

idag är det bara jobb som står på listan, händer hos dig?



Väldigt snyggt bibliotek!

skriven
#2: Shibbii

sv: Hejsan! Man tackar ^^ Jo idag händer de så lite att jag ska åka till min praktik, ha en lektion sedan åka hem igen :P Sedan ska jag åka till en kompis efter det :) Själv då?

skriven
#3: Hanna

SV; Ja, eller hur? Hade jag haft massor med pengar, hade jag köpt allt på en gång ;)



Jättefint, har du läst alla böckerna ? :P

skriven
#4: fia

SV: Det går inte på TV :) det är ett program som sänds på Nyheter 24'as hemsida!

skriven
#5: Anonym

jag vet inte rikitgt, man får väl inte så mkt för tio tusen, inte ens två hyror så jag ska nog sätta in dem på mitt studiekonto tror jag =)

skriven
#6: Savefors♥

Svar: Hajjemän, eller nu har jag en paus resten av dagen ^^



Kram Savefors♥

skriven
#7: TheHelena

Riktigt fint! Stilrent men ändå något mer :)



Sv: Haha ja jag är väl lite obsessed :) Jag har dock ännu mer grejer än det som finns på bilderna, haha!



Idag ska jag skriva på mitt examensarbete! :)

Hoppas på att komma en bit efter dagens slut.

Vad ska du hitta på?

skriven
#8: Diana

Snyggt! Vuxet att kunna säga att man har ett bibliotek! :) I juni kommer vi att flytta till en helt nybyggd lägenhet, ska bli sååå skönt!

skriven
#9: Jenniefer

Wow åker du snowboard, de tycker jag är så oerhört häftigt, själv skulle jag nog slå mig gul och blå haha.



Vilken jätte fint bibliotek, perfekt när man har barn också och akvariumet var jätte mysigt!

Allt bra med dig annars?

skriven
#10: LENA ღ

Hehe ja det kommer bli helt underbart! :D



idag vet jag faktiskt inte vad som händer, ska kanske gå över och hälsa på en kompis :) du då?

kram, http://lenakarlsen.blogg.se

skriven
#11: ~ ♥ Ereeka ♥ ~

Svar; Haha, det var jättegott, & jag är också ganska hungrig faktiskt :P

Idag händer det inte så mycket faktiskt :)

Vad blir det för nåt gott att äta då? :D

skriven
#12: Jennie

svar: hehe tack :) dock så e de ju inte kameran som tar bilderna!

skriven
#13: julia

sv:

magsjuk! annars äter jag hur mkt som helst. tycker kvinnor/tjejer ska se levande ut :)

skriven
#14: Itslove

fin blogg allt bra?

skriven
#15: Kiss my nose and call me Charlie

Hej!

Tack så mycket! Ja vi var verkligen duktiga! :D jättestolt

Hur hittade du inte till mej?



Har du testar på online-spel nångång? Svara gärna på lite frågor i sista inlägget!

skriven
#16: TheHelena

Sv: Se där ja! Hoppas du får en bra dag!

skriven
#17: Robin hood.

Sv: ja det kan jag göra, men hur mkt kan du betala, har sagt nej till flera som vill ha gratis för att jag tkr det är för jbobigt att göra gratis hehe.

KRAM- kul att du tittade in!.

skriven
#18: Robin hood.

Sv: nu såg jag din förstta kommentar om headern! jag har rätt många som vill ha, men har inte ritkgit ett kö system utan när ajg är inne så betar jag av alla andra som beställt design som också är inloddade på msn, så så länge du är inne så kan det bli närsomhelst! adda: [email protected] om du vill ha design! kram. :)

skriven
#19: Jessica

sv; Tack vad snällt! Ja de raserna är för goa!

Hon fyllde 2 i februari :)

skriven
#20: Itslove

inte så mycket tror jag själv då?

skriven
#21: Heléna

Oj vad fint!! Jag har alltid drömt om ett bibliotek..

skriven
#22: Rosanna såklarrrrt!

shit va mysigt jag älskar akvarium, jättemysigt!!



sv:Om jag inte minns helt fel var det på BikBok i somras jag köpte den=)

skriven
#23: fuck you i am from småland

hehe njaa lite mkt kanske :)

Har väldigt mkt underkläder iaf! hehe



Va fint ni har det! :)

skriven
#24: Helene

Idag ska jag nog in på en simtur på eftermiddagen, sen blir det en lugn kväll :) Sj då?

skriven
#25: Malin **

SV: Det hoppas jag också! :)

Det händer inte så mycket idag faktiskt! ^^ Själv då?

skriven
#26: Sara

Sv; Tack , Jag köpte dom på Vero Moda :)

skriven
#27: Jen

sv: vad kul att du tittat in hos mig.

Tack för komplimangen!

Vilka fina barn du har, fin familj!

Det vill jag också ha i framtiden ;)

skriven
#28: Snart pappa.

Riktigt fint! stilrent

skriven
#29: Ida

haha ja men det är ju så! Ful som stryk är han!



Idag är det skola och sen jobb som står på schemat. Själv då?

skriven
#30: sara

Ja visst! Tack! :)



Ja men ok, det gör jag med! Kul att du hittade in iallafall! Hoppas du stannar kvar! :)

skriven
#31: Jenniefer

Haha ja det blir ju lätt att man gör det, lika bra att flänga runt så man får saker gjorda på dagarna :)

Jag jobbar 9-18 sen träna 18.45BodyPump sen hem duscha och sätta mig framför Grey´s Anatomy:)

skriven
#32: Jenniefer

Haha ja det blir ju lätt att man gör det, lika bra att flänga runt så man får saker gjorda på dagarna :)

Jag jobbar 9-18 sen träna 18.45BodyPump sen hem duscha och sätta mig framför Grey´s Anatomy:)

skriven
#33: Frida Stigevik

sv: ja, jag ska ge det ett försök till!

skriven
#34: Wickström

jag gör inte mycket idag, övningskör som en galning typ:P hehe! Vad fint det blev, jättenajs med fiksarna i väggen:)

skriven
#35: Ida

Jättefint!



sv: Jo visst, det var väl tur men jag har haft så jävla mycket otur i ett år nu. :( Idag händer inte så mycket, är hemma och är sjukskriven och har vart sen 5 februari. När sambon kommer hem ska vi ut och kolla skadorna på bilen. Det är väl det mest spännande. :)

skriven
#36: ♥ nathalie

sv; hah :P

skriven
#37: LENA ღ

Mysigt :)

kram, http://lenakarlsen.blogg.se

skriven
#38: Signe

Åååh! bibliotek i huset är min barndomsdröm! Gud vad fint det är!

Min pappa var inte så kunnig inom byggyrket när han träffa mamma, men eftersom morfar är snickare till yrke så blev det bara att pappa fått snickra här och där när vi renoverat två kök, tre badrum och en hall :) (under två hus och 5 år^^)

skriven
#39: SARA

sv: minne från Tokio Hotel konserterna, kanske man lätt kan lista ut genom att kolla i min blogg och de senaste inläggen haha.

idag filar jag på det sista på mitt projektarbete, städat i mitt rum och nu bloggar jag. sj då?



skriven
#40: cindii

sv: Ja, tyvärr så är det ju det.. :/ men men..

Nja, ska bara ta det lugnt idag :) Själv då?

Fint ni har btw :)

skriven
#41: sally

Nej, när vi ´flyttade in i vårat hus för 4-5 år sedan så var det helt annorlunda. Vi har byggt om hela huset (insidan) om man inte räknar med källaren och vinden, och mammas toa på hennes kontor:D

bara en fråga. Hur hittade du min blogg?:) Du får gärna svara på min blogg(:

skriven
#42: Elin

Vad fint det var :)

Sv: Javisst är det så.. Ibland önskar man att man hade en obegränsad budget ;P

Idag är det mest plugg som gäller för min del. Har några stora tentor på ingång.. Vad har du för dig idag? :) Hoppas du har lika härligt väder som jag i alla fall! :)

skriven
#43: Emelie

hahaha :D

Tänkte släpa med mig en kompis på en fotokurs idag, själv då? :)

Fin blogg förresten! :)

skriven
#44: Hanna

SV; Haha, okej :D Själv läser ja helst twilight serien och deckare - Millenium serien är en favorit :D

skriven
#45: Kajsa

Svar: haha ja, han är lite smått söt!

Jag kom nyss hem, så nu ska jag snart sätta igång med maten. Vad hittar du själv på?



Himla fina bilder! :) Ser mysigt ut.

skriven
#46: Emelie

nice! :)

Ha en bra dag ^^

skriven
#47: Diana

Sv: Det är en trea vi ska flytta till (vi är bara två) faktiskt mindre än den vi har idag. Men det är som sagt helt nybyggt och ett bättre område än idag... plus att vi får en liten trädgård. Så vi längtar!

skriven
#48: Joachim

såg trevligt ut de där:) här hemma bygger vi om nästan hela huset känns det som, målar om osv.



jadu jag har faktiskt inget planerat än så länge men det blir väl förmodligen att vara med kompisar och så:)



vad ska du hitta på under påsken?

skriven
#49: ♥ Emz

Svar: Ja, de kanske de gör, men inte så himmmla farligt. Hade en kavaj också som jag glömmde fota. Sedan så har vi typ 10 plus grader här nere i Skåne, så de va inte så farligt :)

skriven
#50: cindii

sv: Ja det blir nog jätte gott ;)

okej oj oj låter som en fartfylld dag ;)

skriven
#51: Kajsa

Svar: Låter som en mysig dag de :)

skriven
#52: ~ ♥ Ereeka ♥ ~

Svar; Vad blev det för nåt gott då? :D

Den maten på min bild var så grymt god :D

skriven
#53: Cornelia

sv: ja ellerhur! man skulle vart rik :P



ojoj va stort, jätte fint :)

skriven
#54: :P

Det Är såååååå kanon fint å snyggt gjort ,, kul med händig karl de gör massor . Tur att vi båda har Händiga karlar. Och vad fin Syrsa blev i håret stilig kille :) samt goa fina evy också så fin i sina kläder. och sist Theo som är också så himmelens söt med ringen på fingret. kramizzzz lol /xx

skriven
#55: Nisse

Åh! Vad har du fyllt biblioteket med då? Man kan inte annat än älska böcker. Dem blir verkligen som en förlängning av en själv :)



Läste din blogg-beskrivning nu med och känner stor sympati för dig! Starkt att kunna ta hand om en familj när man själv mår så dåligt! Håller tummarna stenhårt för dig!

skriven

Kommentera inlägget här :