Uppe med tuppen

Idag när jag vaknade så hade jag en sån otrolig värk i mitt högra knä. Jag slog ju i det i asfaleten i början av veckan och fick ett stort sår över en del av benet. Aj sa jag direkt och ville inte gå upp.

Men jag har ju 3 små grisar som måste tas hand om så det är enbart att palla sig upp

mysigt

Myyssss

Nu skall jag sätta igång för att gå till dagis.

Idag skall jag även ta Syrsa till tandläkaren för att lacka hihi tänderna. Han hade inga hål men de skall sätta på ett skydd som skall skydda de bakre tänderna. Himla smart faktiskt. Det tråkiga är dock att vi får gå igenom hela stan eftersom jag inte har körkort. Tur att mina barn är vara att gå men jag som haltar kommer att få det lite jobbigt att gå så långt :( Men vad gör man...

Så då ses vi sen

kramis

Kommentarer :

#1: Lina

Vilken mys-bild! :)



Jobbade hela dagen igår, och idag är det också fullt ös. Ska ni hitta på idag då? kram

skriven

Kommentera inlägget här :