Totalt omöjlig

Båda mina söner har fått väldigt långt hår nu så jag tänkte börja med att klippa dem. Jag har alltid klippt själv men nu när Theo blivit lite äldre är han totalt omöjlig att klippa...

Det blir inget snyggt. Så denna gång bad jag Fredrik om hjälp att börja när medans Theo log och sov. Allt gick bra tills vi skulle vända honom och då vaknade han och ville inte längre vara med.

Det fick bli som det blev och det ser ut som hej kom och hjälp...
Men eftersom han inte sitter still få det bli så här...

Theo precis nyklippt... Ser ut som hej kom och hjälp..hahaha

Vad tycker ni? Kan han gå utanför dörren med denna frisyr?

Kommentarer :

#1: Andrea

Tack så mycket :D är sjukt nöjd med tatueringen!

Den kostade 1500 kr, de va de värt ;)

Har du nån tatuering?

skriven
#2: Josse

hehe =)

inte så mycket,sj? =)

skriven
#3: JULIA

när du lägger in "bädda in-koden" på din blogg så finns det ett ställe på koden där det står height. där ändrar du till siffran 25!

men tänk på att du måste ändra både längst upp och längst ner på koden för det finns två st "height"!

hoppas du förstog, annars kan jag göra ett inlägg om det. kram!

skriven
#4: Andrea

I see what you meen. Har en tat på magen och den ser man inte så ofta så man glömmer ibland bort den :P

Idag skulle de blivit bowling men de blev inte av. ska du hiita på för kul då?

skriven
#5: JULIA

så bra! lycka till

skriven
#6: Ellinore

Vilken samma bild som min header? (;



tack, din med :)

skriven
#7: Anneli

Klart han kan gå utanför dörren. Det blev jättebra.

skriven
#8: FEBBS

Hej! Tack så mkt ;) och jättebra att du sa det, nu ska det vara fixad, tack!

skriven
#9: sofie

ja tycker de blev helt okej :) Söt var han iaf ! :D

skriven
#10: Ellinore

Nej, det är inte samma :)))

skriven

Kommentera inlägget här :