♪ Sound of The Day by Edward Maya feat. Vika Jigulina ♪

Stereo Love

Kommentarer :

#1: Linnea

sv; åh tack så mycket! :) hihi



allt bra med dig? :)

skriven
#2: Snart pappa.

har redan addat dig sen jag kom in på den här sidan :)

skriven
#3: Erika

Tack så mycket! Vad roligt att du lämnade en kommentar, sådant blir man alltid glad av :)



Hoppas du har en bra dag!

skriven
#4: Jessica

sv: har en riktigt svullen halsmandel som gör sketaont men jag har tryckt i min 2 alvedon så nu gör det inte ont, nu känns det bara som att jag har en "trång" hals haha :P



Så jag ska nog kunna jobba. Jag jobbar på Vero Moda i Nacka Forum :) (stockholm)

skriven
#5: Annica

Idag blir det bio med min dotter :D sen lägga sig skit tidigt för man ska åka till Örebro imorgon och bli fotograferad :D



Själv då?

skriven
#6: Robin Hood.

sv: jag ska fota en jäkla massa och blogga, sj då? :)

skriven
#7: Linnea

sv; idag ska jag firas här hemma, fyller 18 på måndag. :) vad ska du göra idag?

skriven
#8: cindii

Kika in och rösta på vad du vill se.. ;) Ha en bra dag! :)

skriven
#9: denise wallberg - ♥

sv: aa, eller föredetta vän skulle jag nog säga nu :)

skriven
#10: jennie

sv: ah , tror alla längtar till värmen. själv åker man till thailand om en vecka!



jag kom nyss hem från stan och skolan. ska väl bara mysa resten av dan. du själv?

skriven
#11: denise wallberg - ♥

sv: blir nog bara att vara hemma idag och mysa med mamma, fast det är ju kul det också :)



självdå?

skriven
#12: julia (:

tack så mycket!

nej det är det inte, jag har fått lånat korten av en kompis :)

men de andra i bloggen har jag tagit :)

skriven
#13: Julia

svar. tack:D precis bort med snön!!

va bra. samma här!:)



skulle vara snällt om du röstade på mig härhttp://soetpam.blogg.se/2010/march/utkast-mars-25-2010.html#comment i en veckans blogg tävling!



vet att det är störande med såna frågor men tack i alla fall!:)

skriven
#14: Julia

svar. inte mycket. sjdå?:)

kramar

skriven
#15: [email protected]

okeej :D



jag vet inte riktigt typ mysa med min söta hund :P



själv då?? =)

skriven
#16: Cornelia

sv: åldern spelar väl ingen roll, dom är ju skit snygg :D

skriven
#17: lina

svar; ja visst är dom :)



jag ska vara med lite vänner ikväll tror jag men det blev lite hinder i vägen men vi få se annars är ja bara hemma.. dudå?

skriven
#18: DRYGASTEVER

JA men det är galet mycket ;D

Idag har jag bara jobbat själv då? :D

skriven
#19: Bea

sv: mm inte så mkt sjd?:)

skriven
#20: Madde

Haha ja miljonär vore nåt ;) Idag har jag jobbat och nu ska jag ta en dusch och sen packa. Lite senare tänkte jag åka över till en kompis och kolla Let´s dance finalen. vad händer hos dig? Kram

skriven
#21: Michael Jackson | Minnesblogg

Sv: Håller med! :D

skriven
#22: Julia

svar. tack :D



kramar

skriven
#23: Madeleine

Tack :) Va söt du är!



Åh den låten är bra!

skriven
#24: Felicia&Emma§

nej, finner dom på en hemsida. fin blogg !

skriven
#25: Emelie.♥

skriven
#26: Emelie.♥

hur ser din helg ut? :-)

skriven
#27: w :)

ja ellerhur ;/



resten av kvällen typ kompis :)

skriven
#28: Monika,♥

sv: ja visst är den söt! :D

Idag har jag vart i skolan, sen träning och snart bio!

Själv?



skriven
#29: sara

ja det kan jag göra :D

skriven
#30: olivia the best !

sv; älskar låten ;)



idag ska jag inte göra så mycket, skola & sen dans :) själv?

skriven

Kommentera inlägget här :