Oväntat besök =)

Idag började dagen lugnt. Fredrik fick sova ut och jag tog hand om barnen. Vi lekte lite och spelade kort.

Vid lunch ringde Fredrik mamma och sa att de skulle komma över en snabbis. Så det vart ett trevlig avbrott


Farmor Bibbi

Självklart kom kamerna fram hihi


Farfar Janne

Nu är det film time :) Fredrik överraskade oss med att hyra film så idag på eftermiddagen tittar vi på film

The Clone Wars Volym 1. tittar barnen på nu :). Nja mest Syrsa de små leker mest på golvet brevid

Vi skall oxå titta på film nu så jag kommer tillbaka senare

Kramis

Kommentarer :

#1: Anneli

svar: testet går bl.a. ut på att placera valpen i ett rum där det bara finns några få saker och sedan se hur den rör sig, om den är nyfiken, om den blir rädd när kullsyskon och mamman inte finns i närheten. I rummet ska det bara finnas två personer, en som gör själva testet och en som för protokoll. Dessa två personer ska vara personer som valpen inte har träffat tidigare.

skriven
#2: Photolens {foto}

Hej!

Du ställde visst frågor i frågestunden på min blogg. Nu finns svaren uppe på bloggen!

Ha en fin kväll, kram.

skriven
#3: Kevins mamma

Trevligt med besök :)



Har du testat kakorna än?!

Haha, oki! Ja, det är ju verkligen beroendeframkallande ju!! Haha..

Haft en bra helg?



Kram

skriven
#4: Hanna

Jo, nu var det ett bra tag sedan sist. Med mig är det bara bra, jag pluggar lite juridik och rättspsykologi nu i vår och ska börja jobba på Skatteverket den 26 april. I höst ska jag väl ta tag i mitt liv och börja plugga något program, lutar åt juridik men vi får se vad det blir. Hur är det själv? Jobbar du kvar på Releasy eller vad gör du nu?

skriven
#5: Kevins mamma

Haha, gör det vännen :)

Kram

skriven

Kommentera inlägget här :