Ni gör mitt liv värt att leva....

Hej Alla

Idag haltar jag fram i min vardag. Gjorde mig lite illa igår när jag ramlade på den enda isfläck som fanns på vägen. Men vet ni vad det bästa är med att ha en familj? Att när man mår skit, är ledsen har ont osv så kan barnen och ens sambo få en att må så himla bra.

Igår när jag kom hem efter att varit på teorilektion hade jag så ont att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Men så fort jag satte foten innanför dörren hörde jag hur barnen ropade
- Mamma är hemma.
Sen hör hur deras fötter springer och möts utav glada ansikten får massa Pussar och kramar. De hade hållt sig vakna för de ville inte gå och lägga sig förrän jag kommit hem. Kl var 19 kom jag hem och de brukar somna runt 18:30 så jag hann bara sätta mig i soffan pussa lite på de små sen somnade de i min famn på vardera sida av mig. Sen kom Syrsa och gav mej en underbart varm kram och godnatt puss.

Kan man få mer kärleksförklaring än det?


Theo och Fredrik
Mina älsklingar leker, kortet tagit i januari.

Kramis

Xoxo

Kommentarer :

#1: Bibbi

Ja du Sofia...utan sin familj skulle livet te sig väldigt fattigt! Du har otur med dina fötter. När jag var i den ålder som du är nu, så hade jag samma problem. Jag gick oftare med kryckor och omlindad fot, än utan. Ledbanden töjdes ut mer och mer och det behövdes inte mycket förrän det var dags igen. Hoppas nu att detta läker fort och bra.

Puss och kram.

skriven
#2: Hanna

Jag hittade jobbet på AMS Proffice är bemamningsföretag och det är bara jobb till juli men det sökte tre till och jag vet inte om de har hittat alla så du kan ju alltid söka :-)

skriven
#3: D A N I E L A

- nej asså jag har påsklov hela nästa vecka och sedan har jag praktik i 6 veckor direkt därefter:P

skriven
#4: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

tack =)

Jag målar på canvas =)

skriven

Kommentera inlägget här :