Evelyns rum...

Ja, jag har en flicka. Så länge jag får bestämma så blir det ett flickrum med princessor. Om hon, när hon blir äldre vill måla om rummet, så får hon det. Tills dess så förblir det så som jag vill ha det :)

Flera vänner har bett mig lägga upp bilder på hennes rum. Jag har gjort tidigare, det var innan jag hade kategorin "Här bor vi". Jag orkar inte leta upp det inlägget så jag gör ett nytt...

Fredrik har byggt upp hela rummet, nya väggar, golv och tak men det som syns är väl det jag har målat....


Vad tycks?

Evelyns skylt hon har på dörren
Skylten på hennes dörr...

Evelyns rum

Evelyns rum
Gjort en kritvägg så att barnen kan måla på dragdörren. Bakom den finns garderoberna som ni kan se hur de ser ut här

målningarna på väggarna i Evelyns rum

På väggarna har jag målat upp alla sagoprinssor som jag kom på...

Målningar med Mulan, Ariel, Belle och snövit
Mulan, Ariel, Belle och snövit

Målningar på Evelyns vägg med Pocahontas och Yasmin som motiv
Pocahontas och Yasmin

Törnrosa och Askungen
Törnrosa och Askungen


Har ni gjort något roligt med era barns rum?

Kommentarer :

#1: LINDEROTH

Haha jag var nog utsättaren! Själva historien är mest sorglig men man måste kunna skratta åt misstagen ibland, eller jag gör så... är ganska positiv av mig ;D Fast det var nog inte lika lugnt som texten beskriver...

skriven
#2: E M A

Hihi ja.

Tack!

skriven
#3: Pega

Gud vad fint du har gjort..blir avvis.tänk om man fick en sån barndom och så fint av sina föräldrar:)

Riktigt snygg var det : Puss o kram

skriven
#4: gotteochvi♥ GRAVID IGEN!

tack så hemskt mycket! vi bor utanför övik!

skriven
#5: myrann

Oj så fint det blev!



Svar: Tack så jättemycket för fina ord. Dem värmer verkligen. Är du stammis på bloggen eller du råkade bara titta in nu? :)

skriven
#6: myrann

Svar: Bra svarat! :)



Ja jag har bloglovin.. lägg gärna till mig.

skriven
#7: Tessan

Visst är det kul med tjejer. Jag njuter av att ha en tjej nu när jag syr så mycket. Mycket roligare att sy ryschpysch än med döskallar och sånt. Så njut så länge du får bestämma inredning. Och tack för titten hos mig. Mönstret har jag fått genom att "rita av" ett par gamla byxor. Håll utkik för snart öppnar jag en liten webshop. Kommer inte vara så dyrt.

skriven
#8: Anonym

Hej tack, du har oxå jätte söta barn =)

Jag kan lägga upp en bild på dom senare idag, så kan du kika in och kolla :)



Rummet är otroligt fint! jätte fina bilder på alla Prinsessor och allt :)

skriven
#9: Elin - Ett hus till oss

Åh så fint det blev!



jag tänkte tipsa dig om att jag har två nya tävlingar nu, vinsten är fina barnkläder :)



ha en underbar dag!

skriven
#10: Sandra

Sv: Haha ja eller hur :D Riktiga små busfrön :D



Jisses vad fint du har gjort det, har du målat det där själv också på väggen?

Helt imponerad iallafall, barnen måste vara jätteglada över sina rum :)



Själv har vår son inget eget rum än, men vi flyttar om drygt en månad så då får han ett eget fint rum :)

skriven
#11: Sofie, mamma till Dylan

Jättesnyggt! Sveskanamn.se är adressen til hemsidan där man kan kolla namnstatistik!

Förresten så har jag frågestund i bloggen som pågår i ett par dagar till. Så passa på och fråga någonting :)

skriven
#12: Ellis

Hade rosa rum som liten, men så fort jag bytte blev det att måla mörkgrön fondvägg med ljus gröna andra väggar. :)



sv: Jag kunde det jag gjorde, men det är att alla glor som är jobbigt. att jag vet att alla lyssnar på MIG. all eyes on me liksom..

skriven
#13: attis

Hallojsan. Vad jätteskoj at du hittade in till mej. Så otroligt fint prinsessrum. Vem skulle inte vilja bo där. Har själv 5 döttrar (alla vuxna nu) så här har det varit mycket rosa och prinsess. Är der okej om jag lägger till dj på bloglovin. Vill gärna titta in här fler gånger. ha det gott.

Kramen

skriven
#14: sophie å

svar:

Ah det är strömsladden som är glapp ;P så behöver en ny eller laga den , så min pappa får fixa det!.

hehe det var jätte fint i deras små rum:D

fina bilder!

skriven
#15: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: hihi tack:)



på gina:)

skriven
#16: Filippa

ÅH!!! Jag vill oxå ha ett rosa rum! :D

Måste säga att du har en väääldigt fin bloggdesign :D

Har du gjort den själv? :)

skriven
#17: frida&madde

Vi har nu frågestund på bloggen! :)

Det skulle vara roligt om du ville kika in och kanske ställa en eller flera frågor? :)

http://lifeofbeauties.blogg.se/2010/march/fragestund.html#comment

skriven
#18: Thakock

Så fint och med disney!

skriven
#19: attis

TAck. Har lagt till dej nu. Döttraran här är födda. 75, 79,81,88 och 90. Det är bara den yngsta som bor kvar hemma. Hon blir 20 i år. Har en hoper med barnbarn oxå. Tvillingpojkar som blir 8 i maj. Ida har nyss fyllt åtta. Amanda nyss fyllda sex. Elias är 3,5 och Kvin blir 11 i april samt två bonusbarnbarn. Du kan tro att det är livat här när alla är hemma fniss Ha det gott.

Kramen

skriven
#20: Thakock

sv: Nja, kommer inte på fler faktiskt.. =P

skriven
#21: Anonym

Hej.. Tack för din kommentar, visst är det skönt att vara ledig :) rummet var jätte fint :) Hoppas att din dotter trivs ;)

kram

skriven
#22: SARAH

Hej!



Jag vet. helt otroligt!!



Va fint rummet blev. Ja det är nog en smaksak, men jag har alltid älskat rosa och Disney är mina favoritbarnfilmer. Jag samlar fortfarande på dem och jag är 24 år =) Men de är riktigt fina och deesutom fint gjorda.



Så jag ger dig 10 stjäronr av 10, skulle jag haft det rummet skulle jag vara världens lyckligaste lilla tjeja =)



kramelikram!

skriven
#23: En mormor

Hej, har du målat alla dessa fina bilder själv? I så fall är du jätte duktig. Rummen blev jätte fina. Barnen trivs säkert jätte bra där. :)

skriven
#24: Michaela Axebrink

Hej!! va roligt att du kollade in på min blogg :) vart fick du reda på min blogg?



du har verkligen inrett jätte fint :):)



Kram

skriven
#25: Anonym

Det har nog vart ganska bra. Visst har jag haft lust att sälja dem billigt ibland men så är det nog för oss alla. Jag tror nog att det kan vara lika jobbigt med bägge könen fast på olika sätt. ;) Jag får skirva lite mera senare. Håller just på med middan här nu. fuskar lite och springer mellan datorn och spisenfniss

Kram

skriven
#26: myrann

Svar: Tack du med!

skriven
#27: Catarina

Jätte fint har ni gjort, riktigt princess rum!!! Kan tro din dotter myyyyser nu. Härligt med sänghimmel, det skulle till och med jag vilja ha som är nästan gammel kärring fniss Å rosa är ju så fint, det har jag i hela mitt kök, love it!!!!

skriven
#28: josephine

sv: åh underbara du! tack så jätte mycket :) glöm inte att rösta varje dag nu :p och be dina vänner/läsare rösta. det är ju för en god sak :)



dina barns rum är super fina :)

lust att dekorera min dotters rum? hehe

skriven
#29: Lisa

Sv: Ja, visst är de!! :D

Jag går än så länge bara andra året, men om du klickar på kategorin "Bakverk" så kan du se alla tårtor jag gjort ett år tillbaka. Jag kämpar för att utvecklas hela tiden och om jag fann tid skulle jag nog kunna göra de där tårtorna.



Mysigt litet flickrum! :)

skriven
#30: D A N I E L A ♥

- fina rummet blev:)

kolla på vad? förlåt men har glömt vad vi snackade om (A)

skriven
#31: Camilla "lillmamman"

Åh vad fiiiiint!! Ska själv sätta igång och måla prinsessans rum någon dag. Rosa/gult blir det nog... tror jag... vet inte... suck det är så svårt ha ha ha



/Camilla

skriven
#32: Louise

åh! Jättegulligt rum :)♥

skriven
#33: Becca

Åh vad fint! Jättegulligt ju!!



sv. Jo jag vet.. Men coolt är det :)



Ha det mys!

skriven
#34: :P

<3 Härliga bilder SÅÅÅÅÅ duktiga ni är kramizz på dig min fina vän.

skriven
#35: Girly

det har du allt rätt i.

Så söta rum:)

Kram girly

skriven
#36: Sandra - FOTO

tack :)



Jättesöta rum =)

skriven
#37: Helene

Riktigt fint! Roligt med dt du har gjort på väggarna :)

skriven
#38: Kadri

jätte fina rum.

skriven
#39: Hanna Mqv

Det rummet hade älskats av min bonusdotter... fast jag tycker vi har fått till ett bra rum till henne med. eftersom vi bara har en tvåa och hon bara bor hos oss varannan helg så är det ett kombinerat barnrum/datarum/sovrum så att ha ett helt prinsessrum skulle inte riktigt passa in. men rosa gardiner och fina planscher. la ut en bild på hennes rum för ett tag sen i bloggen :)

skriven

Kommentera inlägget här :