Barnens dagens outfit

Hej Alla

Idag var jag åter uppe med tuppen och dagen började med en massa gos med mina barn. De var nybadade sen igår så deras hår stod åt alla håll. Så söta så..

Jag själv somnade innan Gray´s började så det missade jag. Typiskt. Skall kolla om man kan kolla på det idag.

Evy 
Evy ville ha pippi idag så det menas att det skall vasra flätor i håret. Sådet fick det bli :)

Syrsa
Syrsa hade två nya plagg på sig luvjacka och byxor ...fin fint

Theodore
Lilleman vägrade lämna ifrån sig sin tutte så det fick bli en bild med tutte i munnen...

Sen bar det iväg till dagis och skola...

Evy och Theo
Evy och lilleman..Båda vill ju gå, så vagnen är ofta tom när vi går till dagis...

Syrsa

Kramis

Xoxo


Kommentarer :

#1: towe

dom får välling, en och en halv portion eller vad man ska säga, sen får dom macka på det också, ibland kör vi gröt, men det ger ingen skillnad utan vällingen håller dom sig bättre på. det är bara dom senaste dagarna odm varit träliga men tror det bara är en period, för idag sov dom till halv sex, för att äta sen somna om. :)

skriven
#2: SARA

sv: åh trevligt :) hoppas du får en fin dag idag också då!

skriven
#3: Bibbi

Benjamin = så lik sin pappa!!!

skriven
#4: Miss C

Sosso: Alla barnen är adorable! ;D

skriven
#5: Miss C

Sosso: Förstod inte riktigt frågan:

"Hur får du upp så att du er vad du har postat hos mej??"



Ja, visst är den?! Lätt bästa låten just nu! Ska strax ut å ta en promenad i det fina vädret. Sen vet jag inte vad jag ska hitta på... ÄTA VÅFFLOR!!! (det är våffeldagen) Ikväll ska jag dansa. Sj? ^^

skriven
#6: Snart pappa.

Fina frisyrer! :)

Hur ser din dag ut idag?

skriven
#7: Emma

Hej. Nej vet inte riktigt hur vi ska inreda rummet än. Men är sugen på turkost eller nått :) Mvh Emma

skriven
#8: josephine

åh vilka söta barn du har :)



glöm inte att lägga dagens röst



http://gemensamstyrka.se/ide/tjejer-foer-tjejer

skriven
#9: Hanna

SV; Ja, böckerna är så mycket bättre än filmerna. Men filmerna ärockså bra :D

skriven
#10: fuck you i am from småland

hihi ja =)

Ha en fin dag!

skriven
#11: Yoana, Sveriges tuffaste bloggerska

Oj,det beror på :) Hos tandläkaren är de dyrt men man kan ju göra det hemma, olika priser från produkt till produkt :) Min bästa produkt va SoWhite, köpte jag för 100 spänn :) Sök på google så hittar du massor:)

skriven
#12: Hellan

Tackar :)



Du hade ju 3 små goingar ;D



Asså då måste du investera i nya. JAg bor ju (dumt nog) i mina brillor typ haha. Älskar det. Plus att man kan gömma sig bakom dom ibland om man vaknar o tycker man ser förskräcklig ut men inte orkar göra sig iordning hehe



Jag äger väl 10 par solbrillor men har bara 2 älsklingspar

skriven
#13: Malin, 19 & gravid

Ja, det är inte det skönaste!

Tur att det går över ;-)

Tack så mycket!

Vi har precis flyttat så jag har varit i den gammla lägenheten och städat lite, sen städat köket här hemma och diskat, nu väntar jag på en kompis som kommer hit och fikar :)

Vad ska du hitta på då? :)



Kram

skriven
#14: Malin, 19 & gravid

Ja, det är riktigt roligt att greja!

Vi är istort sett klara i den nya lägenheten nu, ska bara åka till Ullared och köpa lite smågrejer som gardiner, mattor osv.

Ja, det är bättre idag än vad det var igår som tur är :)

skriven
#15: Hellan

HAHA shiitt. Det va inte illa du Hihi.



Jag har inte råd med märkes. Dom ena jag älskar fick jag i present från Grekland 2005. Hållt bra (men efter alla repor tror jag de är dags att investera i ett fodral) det var "GUCCI" fake.



Sen dom jag har nu äälskar jag. Dom är från HM och kostade kanske en 50 lapp. Resten vet jag inte vart jag fått ifrån. Dom är som tändare. Ena dagen har man inga och nästa dag har man flera st HAHA

skriven
#16: Miss C

Sosso: Jaha så menar du! Ja, jag väljer att svara här på bloggen, och sedan kopierar jag kommentaren och klistrar in på din blogg!!! ^^

skriven

Kommentera inlägget här :