Ansiktsmålning

Hej Alla

idag vaknade jag ibland de första. Syrsa var den enda som var vaken. Jag lyckades hålla mig vaken igår så att jag kunde så på melodifestivalen. I fredags somnade jag innan lets dance så jag jag missade hela fredagen.

Idag har vi tvättat en hel del och fixat med barnens rum. Mitt i allt det tråkiga måsten, måste man hitta på lite roligt med barnen

Det vart ansiktsmålning :)

Benjamin som cowboy
Benjamin som cowboy





Evelyn som fjäril


Theodore fick bli ett litet lejon

Här har ni alla tre

alla 3

Benjamin är extra uppklädd eftersom han skall på kalas idag och det har tema: Maskerad. Då vart Benjamins val att bli cowboy

Vad tycks?

Kramis

Xoxo

Kommentarer :

#1: Mickan

Hihi, så söta de blev alla tre. :)



Sv: Tack så mycket. Visst är det roligt med närbilder. :)



Jag har jobbat både igår och idag, men vi har haft det riktigt lugnt på jobbet, så det har varit skönt. Igår kväll kunde vi sätta oss och se nästan hela Melodifestivalen. :) Det var härligt att för en gångs skull kunna sätta sig ner och koppla av lite.



Vad har ni haft för er?

Kramar

skriven
#2: Magnus - Ansiktsfärg.se

Väldigt snygga ansiktsmålningar!

skriven
#3: Sosso

tack magnus...va kul att du hittade hit och har en sida där man kan köpa färg och ideer.. Så himla bra.



Nästa gång skall jag inte göra en grundmålning på Evy enbart en fjäril eller vad hon nu vill ha =)

skriven
#4: Åsa

SÅÅ FINA ALLA BLEV :) du är duktig på å måla .

skriven

Kommentera inlägget här :