Ifrån festen jag var på i helgen

Bild på ballonger och smörgåstårta

I lördags var jag hos Angelika och hennes sambo Karl-Johan. De hade inflyttningsfest, men även en födelsedagsfest eftersom Angelika precis fyllt år i veckan som var. Bilderna får tala för sig själva men jag träffade en massa nya trevliga människor, hade skitkul och längtar till nästa fest :) 

Kalle och Angelika
Värdparet: Karl-Johan och Angelika

Som present utav mig och min familj fick hon/de ett glastårtfat med fot. Snyggt snyggt :) Har dock ingen bild att visa eftersom jag inte tog kort på det...

migelbilder
Högst upp till v: Mimmi, Malin och Parham
Högst upp till h: Foad och Björn
Längst ner till v: mingelbild
Längst ner till h: Bodil, Jonas, X och Daniel


mingelbild
Högst upp till v: Carin
Högst upp till h: Björn och jag
Längst ner till v: Hendrik och Daniel
Längst ner till h: Jonas

Jonas, Foad och Parham
Jonas, Foad och Parham

Hamnade en stund på krogen men förfesten var roligast.

Me like, me do it again....

Kommentera inlägget här :