Totalt misslyckad

Jag känner mig totalt misslyckas som mamma. Jag orkar ingenting...!!! Alltid trött och vill sova, har ingen ork till någon ting.

Jag vill kunna ha mina barn hemma. Åka och bada, leka, ha mina barn nära mig och inte långt ifrån så som de är nu. De är på dagis istället för att vara hos mej :(. Jag hatar att jag är som jag är....!!!!!!!

På förmiddagrna är jag som piggast och har nu satt in en ny rutin på att gå och träna 1 timme/dag för att bli lite piggare. Men det står hårt direkt. Innan ville jag somna runt 2, nu vill jag sova redan vid 12. Jag är så trött på att vara trött. Nu har jag ätit sondmat i mer än 1 vecka och inget har hänt. Visst har jag fuskat, midsommarafton åt jag vanlig mat men nu väntar jag bara på att den skall visa tecken på att denna äckliga skiten funkar och ger mej en normal fungerande mage. Sist visade proverna att min mage inte tog upp någon näring, var som att jag åt luft så jag vill ju att det visar nästa gång att den börjat ta upp vitaminer och mineraler så som den skall göra. För jag vill orka leka med mina barn och få ett noramlt liv igen.....

Nu vill jag få ett slut på det här!!!!!

Kommentera inlägget här :