Solen lyser nu ialla fall...

Hej Alla


Idag är en dag man bara vill ta det lugnt och sova ut, ligga och dra sig i sängen. Kanske kliva upp efter en stund, äta lugnt sin frukost och börja planera för vad som skall ske under dagen.

Men nej nej, eftersom jag har haft träningsvärk 3 dagar denna vecka så att jag inte kunnat att gå så måste jag idag kompencera för missad träning. Så det är bara att palla sig iväg idag till tränings studion och ta i för nöd och näppe. Det blir ju en mindre dag jag har tränat denna vecka eftersom de har stängt på söndagar. Så Då får det väl bli att jag tränar nästa lördag med. Men det får vi se om jag orkar...tar en dag i taget :)

Senare idag är det bestämt att vi skall till Åsa och hennes familj. Om vädret tillåter skall vi bada annars blir det lite senare och vi skall enbart grilla ihop. Solen lyser nu ialla fall så kanske blir det bad :)

Syrsa blev ialla fall jätteglad när det vart bestämt igår kväll för han tycker om att leka med deras son Daniel.

nu måste jag börja packa för att gre mig iväg och träna

Hörs sen
Vi badar i västervik aug-09
Vi badar i västervik aug-09

Kommentera inlägget här :