Gammal vänskap rostar aldrig

Hello

Igår kom en vän till oss som vi inte träffat på ett bra tag. Men det kändes som att det vore igår vi sågs... När det blir så vet man att man är bra vänner, det kan dröja månader imellan men när man väl ses är allt perfekt. Det tycker jag om.


Vi grillade och grabbarna kom fram till att de skulle träffas och se på en massa filmer...krigsfilmer så jag e glad att jag slipper :P.

Pablo

Det vart en himla massa babbel om allt och inget. Barnen var toppen och skötte sig jättebra.

Kvällen gick så snabbt så jag vart paff när vi kollade på klockan och den var efter midnatt :P

Jag e helnöjd med kvällen och hoppas att det inte dröjer så länge tills nästa gång grabbarna ses igen...

Kramis

Kommentarer :

#1: Leia ♥

Nej, jag har inte så mycket salt i maten. Det är bara köttfärsen som jag har brynt / stekt helt klar och därför har köttfärsen den färgen. Så däri är alltså bara köttfärs och grönsaker.

skriven

Kommentera inlägget här :