Älskade farmor...

Hej Alla!

Samma dag som jag var på begravningen var jag förbi och hälsade på min farmor som bor i samma stad. Hon bor inte längre hemma utan på ett kortisboende, hon har fått 2 st stroke på kort tid. Det var hennes bror som jag var på begravning för...

Älskade farmor



Att farmor blivit sjuk har varit väldigt jobbigt för mej och jag har gråtit mycket skall ni veta. För jag älskar verkligen min farmor och vill ha henne kvar hos mej. Det är så jobbigt att hon till och från glömmer bort mig och alla i hennes omgivning och inte vet vart hon är. Men nu när jag var där gick det bra. Hon mindes mig och det vart många varma kramar och tårar på samma gång....

När jag kom dit fick hon fotvård och en ny frisyr :)

Hon vart jättefin...

Älskade farmor får nya frisyr =)

Älskade farmor

Känner att vi träffas allt för sällan men det blir ju lätt så när man bor i helt olika städer med 20 mils avstånd..

Tänker på henne varje dag och det känns så jobbigt att man inte längre kan ringa varje tisdag som man alltid har gjort utan nu får snällt vänta tills pappa ringt eftersom hon är så trött hela tiden ...

Tog med mig bilder på min familj när hon hade mina barn i sin famn. det var väldigt viktigt att hon skulle vara med på bilderna så att hon skulle veta att hon träffat dessa barn i verkligheten efter att jag åkt hem. Gjorde även en förstoring på mej och henne tillsammans. Bakom varje kort skrev jag en förklaring till vem som var på kortet ifall hon skulle glömma

Jag älskar dej älskade farmor....

......................................................................................................................................................

Bilderna hon fick utav mej sen vårt förra besök hos henne....

Farmor med Benjamin och Evelyn

Förstoringen på mej och Farmor
Denna bild på oss förstorade jag och ramade in....Shit va stor jag är på denna bilden...nu är jag ju 33 kilo mindre :)

Farmor drar runt på alla barnen med hennes rullator, på denna bild är det Evy som körs runt..
Farmor drar runt på alla barnen med hennes rullator, på denna bild är det Evy som körs runt..

Jag och älskade farmor igen tillsammans

Jag hoppas att dessa bilder ger henne goda minnen och att hon minns vilka vi är...





Kommentera inlägget här :