Nytt jobb =)

Hej Alla

Vart totalt slut när jag kom hem ifrån min dag i Link..

Jag var på intervju och sen hos trygghetsrådet och träffade min rådgivare.

Intervjun gick bra, jag fick jobbet och skall börja så fort jag känner mig frisk efter operationen. Jag hade ju velat börjat innan men det jag skall arbeta med börjar inte med förrän i februari. Jaja...
Ser det barasom en övergång tills jag hittar ett bättre arbete så kan väl vänta då.

Jag skall till trygghetsrådet nästa vecka och då får jag reda på om de hjälper mig med att få ett körkort. Det hade verkligen varit bra för mej eftersom flera jobb i östergötland kräver att man ha bil.

Hungrig som ett djur är jag oxå och jobbigt att se på när hela familjen äter popcorn och dricker must. JAG VILL HA!!!!

Nu skall jag kolla på Lets dance så vi hörs imorgon

Kramis

Kommentarer :

#1: Marika

Grattis till nya jobbet! Vad är det för ett jobb?

skriven
#2: Tant Ulrika

GRATTIS till jobbet =)



Vill oxå tipsa dig som tävlar/ tävlat hos Tant att jag nu dratt i gång årets första tävling:



http://uj76.blogspot.com/2010/01/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart.html



..med chans att vinna presentkort från en gigantisk inrednings-present-allt-i-allo-butik =)



Trevlig helg! Kram

skriven
#3: Anneli

Vad roligt att du fick jobbet. GRATTIS!

skriven
#4: FATMA | sångerska

Du har en nice blogg, ska vi följa varann på bloglovin? :)

skriven
#5: Bibbi

GRATTIS...GRATTIS...GRATTIS. Du är bäst! Jag förstår så väl att du är hungrig och hur svårt det är för dig nu. Men hur svårt det än är...så går dagarna. Snart är allt över.

Kram från mig till dig.

skriven
#6: Marina

Men vad var det för jobb då? vad ska du jobba som?

Lycka till!!

skriven
#7: Linda

Grattis,grattis. Vad är det för jobb du fått??

skriven
#8: Daniela

Hej Sosso! Kul att jag hittat din blogg! Du har ju tre fantastiska barn nu och det har ju verkligen hänt massor i våra liv sen vi träffades senast. Vore kul om vi kunde träffas när du är frisk från operationen. Jag börjar jobba 1 mars igen så då är det slut på det ljuva livet..=( Hoppas op går bra! Kram/D

skriven
#9: FATMA | sångerska

Lagt till dig nu! :)

skriven
#10: Susanne

Massa grattis till jobbet!!!

skriven

Kommentera inlägget här :