Modifast

Hej Alla


Nu börjas det...halva dagen har gått och jag har tagit två utav mina fyra påsar modifast. Hungrig som ett djur var jag när jag tog min soppa till lunch så får se hur länge jag kan stå mig på detta..

Men nu kör vi så det ryker...inget fuskande här inte

Wish me luck :)

modifast

Ni som inte vet så skall jag opereras nu i januari för att rädda min lever. Så för att få bort att onödigt fett i levern skall magsäcken minskas så jag skall genomgöra en Gastric Bypass.

Jag kan inte ta några mediciner för att kunna öka min ämnesomsättning som jag fick fel på när jag födde mitt första barn och har inte sen dess lyckas gå ner några kilo. Så därför väljer man att ta denna vägen och jag blir otroligt  glad för att kunna bli normalviktig  igen istället för överviktig =)

Kramis

Xoxo

Kommentarer :

#1: ♥ Amanda ♥ (Foto Mode och övrigt)

SV; Njaa inte så mkt, jag ska nog bara vara med en kompis.

själv då? :)

skriven

Kommentera inlägget här :