Känns som att tiden springer fram

Imorgon börjar jag med att äta modifast. Det betyder att det enbart är 2 veckor kvar tills jag skall opereras.

Det som kännas jobbigt är att jag skall inte få ta fast föda på flera månader...
läst lite på olika forum och de säger att de saknar att kunna tugga. Det kan jag tänka mej..
Tänk att bara äte flytande föda i 3 mån, inte så kul eller hur.

Så ikväll har jag ätit ett utav mina favvo rätter, flygande Jakob. Sen nu på kvällen har jag druckit lite must och ätit 4 st kolabitar. Gött :)

Nu sitter jag och tittar på Medium. Himla bra program eller vad tycker ni?

Skulle du klara av att inte äta fast föda på 3 mån?

Kramis

Xoxo

Kommentarer :

#1: Emilia M

sv; hehe, aa precis!



nerå inte mkt, har gymmat å kikat film idag :)

skriven

Kommentera inlägget här :