Imorgon är det den stora dagen kommen

Hej Alla

Jag hade ju turen att kunna blogga ifrån hotellet. Men efter detta inlägg vet jag inte när nästa kommer.

Så idag har det varit mycket spring. Gick upp tidigt, lyckades få mitt hotellrum direkt när jag kom på morgonen så jag fick sova lite. Vid 13:30 träffade jag narkosläkare, sen sjukgymnast och tog en himla massa blodprover.

Jag e ju rädd när det gäller att ta spruter men tjejen var duktig och lyckades att ta där ingen annan lyckas ta annars. Men nu är jag svullen och det gör ont, men det är väl inget vad det kommer att göra imorgon. Läkaren sa att vi måste vara beredda på att det kommer verkligen göra ont. Så det har jag nu förstått att det kommer att göra

Som det verkar så skall alla 8 st som skall opereras imorgon på löpande band skrivas ut på fredag. Så om inget kommer imellan så får jag åka hem då. Så det är ju nått jag ser fram emot.

Kl 10:00 skall jag infinna mej på sjukhuset. J som är uppe samtidigt som mej skall vara en timma innan. Så tiden för att de skall börja skära i mej är kl 14:00

Så skänk gärna mej en tanke då, för kl 14 sover jag sött och de minskar och flyttar runt mitt inre.

Än så länge är jag inte oroligt och känner inget annorlunda utan bara spänning och att det äntligen skall ske. J är rädd för att ha ont när hon vaknar men det är ju nått man kommer att ha så det är jag inställd på. Sjukgymnasten sa att man inte skall vara rädd för att gråta för det kommer man att vilja göra de första timmarna. Men herre, självklart kommer jag att ha ont, det visste jag redan. Så säger hon att man inte får bära tung första tiden, träna eller springa. Men det tror jag nog inte att man vill göra det första man gör. Men jag frågade om man kunde lyfta barn men det skulle jag vänta med men om man satt ner så kunde man ju ha dem i knät ialla fall så länge de inte rör magen. Så det nöjer jag mej med :)

Nä nu skall jag upp på hotellrummet och ta fram min dator och titta på film. För de har ju inga tv kanaler på hotellet. Jävligt dåligt faktiskt.

Sköt om er nu

Kramis

Xoxo

Kommentarer :

#1: Marina

Stort lycka till vännen!!! ska tänka på dig massor, du är stark!! ser fram emot att träffas i februari nångång kanske

KRAM!!!

skriven
#2: sofia(en av oss tre tjejer från moiettu)ån moiettu)

hejhej hur mår du?? fin blogg!!

skriven
#3: Marika

Lycka till imorgon Sofia! det kommer att gå bra!

skriven
#4: Sosso

Tack alla va gulliga ni är



kramis

skriven

Kommentera inlägget här :