I somras klagade jag på värmen

Hej Alla

burrrr nu klagar jag på att det är så himla kallt. Man vill ju inte ens titta ut utanför dörren.

Det finns flera olika sätt att hålla sig varm.

Träna..sätt igång och rör på dej...
Lek med barnen (om du har några) då blir du garanterat varm.

Sen kan man ju göra barn oxå eller snarare praktisera till att göra barn. Vi har tre stycken så det räcker man alltid lika kul att leka mamma, pappa göra barn

Eller vad tycker ni???


Hästar som parar sig

Kramis

Xoxo

Kommentarer :

#1: LINDAVIOLA!

sv; De låter bra!



Jag har kollat på sommarkrysset, nu ska jag snart sova. Själv?

skriven
#2: Jocke

kallt.. de är de verkligen inte..

här är det rena högsommarvärmen med -6 grader.



man svettas så fort man går ut :)



men du kom med en bra idé med att praktisera ett barn tillkommst.. bara för att jag är så vrickad skulle de vara trevligt att göra det ute i skogen vid en stor eld där man ska tillbringa natten.. de låter korkad men attans så trevligt :)



Kram på dig vännen

skriven
#3: Malin

ja precis :D skulle köpt allting om man bara hade mer pengar :) ikväll blir det nog att ta det lungt :)= sj?

skriven
#4: Mikaela

SV: Ja, det blir man men inte så glad att man brja sy ännu

skriven
#5: Louise

Tack så mycket!

Hoppas du har en bra dag?



Puss

skriven

Kommentera inlägget här :