En lång lista att fixa idag

God Morgon

Jag hade så mycket att göra igår att jag inte hann sätta mej ner och skriva nått.

Jag har ju börjat packa för barnen tills när de skall åka till sina respektive boende nästa vecka.
Jag åker ju upp på tisdagen den 19:e och fixat nu så att kläder för hela resterande veckan för alla barnen är veckan framlagda och packat kläderna de skall ha med sig.

Benjamin skall till mormor och morfar.
Evelyn skall till farmor coh farfar.
Theodore skall till faster Linda.

Om ni vill läsa vad Evelyn gör på sina dagar nästa helg kan ni kolla in hos Bibbi, för det är hon som är hennes farmor. Hon har en otroligt mysig blogg. Läsvärd :)

Idag tänkte jag baka glutenfritt bröd igen men för sista gångenpå länge. Tvätta en massa kläder så att jag kan packa färdigt Benjamins väska. Sen även sy lite kläder som skall fixas och sen sticka färdigt Benjamins halsduk. Benjamin sa för en tid sen att han ville ha en svart, vit och gråfärgad halsduk men vi hittade ingen. Så hittade jag ett garn som hade dessa färger och började sticka det itället åt honom. Bara lite kvar nu, stickat på kvällarna framför tv:n när tid funnits så den måste bli klar innan jag åker.

Tagit bort nästan all julpynt förutom gardinerna så det skall jag oxå sätta tänderna i denna helg hade jag tänkt. Gör jag det inte kommer de aldrig ner eftersom Fredrik varken ser eller bryr sig om vad som hänger uppe. Om han inte var med när jag bytte dem skulle han inte märka att jag bytt. hihi den tokern.Så skulle jag börja pyssla med det när jag kommer hem  skulle det ta åratal. Är ju inte så värst rörlig då.

Är så många måsten innan operationen nu så att jag inte vet vart jag skall börja. Men i min egna packning har jag packat ner teoriböcker ialla fall så att jag kan börja plugga teori i sjukhussängen :)

Nä nu är det väl lika bra att sätta igång, annars blir jag sittandes

kramis

Kommentarer :

#1: Bibbi

Du är så duktig och effektiv! Men glöm inte vad vi sa till dig på julkaffet...vi fixar detta!

Och glöm inte heller att du behöver samla krafter inför op. Lite vila, kanske?

Varma kramar från mig och Janne.

skriven
#2: Marika

Hej sosso! är det nästa vecka du ska operera dig? Lycka till i så fall.

skriven
#3: Diana - gravid ♥

Kolla på min blogg så tror jag att du blir glad! :D Kram kram

skriven

Kommentera inlägget här :