Mattider....och en lugn morgon

Hej Alla


Idag fick jag åter sova ut och det var skönt men gör att mitt matintagsschema blir lite fel. Men det känns som att man äter hela tiden. Magen är stor och putar och man är as mätt ändå skall man äta igen :P

Jag skall äta

Kl 07:30, 200 ml fil/yoghurt
kl 10:00, 150 ml nyponsoppa/fil/yoghurt/mjölk etc
kl 12:00, 200 ml varm slät soppa
kl 14:00, 150 ml efterättssoppa
kl 16:00, 150 ml fil/yoghurt/nyponsoppa etc
kl 18:00, 200 ml varm soppa
kl 20:00, 150 ml efterrättssoppa


Samt yttligare 300 ml vatten, te eller kaffe

Så här skall jag äta föresten i mitt liv, ialla fall tiderna och mängden mat men inte vad jag väljer att äta. För sen får jag ju äta vanlig mat och det längtar jag till.

Men idag började jag på den jag tar kl 10:00. Eftersom jag sov. :P

Men jag får väl bara förskjuta intaget lite hihi

Min lilleman var så otroligt söt i morse. Jag vaknade utav att jag äntligen fick ha min man nära och när lilleman vaknade till så började ju han klätta på oss (som vanligt) hihi

Min lilla älskling



Nu kommer Evelyn så jag måste sluta

kramis

Xoxo

Kommentera inlägget här :