Äntligen hemma :)

Hej Alla

Igår fick jag äntligen åka hem. Stackars Fredrik fick snurra runt hela dagen och lämna våra barn till de olika ställerna de skulle till.

Evelyn är hos sin farmor och farfar, hennes dagar där kan ni läsa på Bibbis blogg. Idag skall de ut och åka pulka så jag hoppas att få se lite bilder ifrån det.

Benjamin är hos sin mormor och idag skall de gå på bio och Mc D.

Lilleman är hemma hos oss. vi fick hämta upp honom på vägen hem ifrån sjukhuset. Han hade gråtit en hel del och kunde inte riktigt lugna ner sig och slå sig till ro. Det har ju med att han inte ör van att vara borta ifrån oss och även att vi inte träffat Linda och hennes familj tillräckligt med gånger innan så att han minns dem.

Så nu sover han och vi tittar på tv

Kramis

Xoxo

Kommentarer :

#1: Jenny

sv: haha tyvärr gör min pappa alltid det xD Haha aa då ska jag anfalla honom med mina tonår hormoniska attityd ;)

Åå verkar som du haft en väldigt lugn dag jämför med fredric xd<3

fråga gärna mig något(vad som helst) på min frågestund!<3

skriven
#2: Diana - Gravid ♥

Vad skönt att du är hemma!! =) Krya på dig!

skriven

Kommentera inlägget här :