Anställningsintervju inbokad

Hej Alla

Jag skickade iväg en ansökan och ringde ett företag i helgen och gjorde bort mig totalt på deras telefonsvarare men idag så fick jag ett mail att jag skulle ringa och så gjorde jag.

Jag skall dit nu på torsdag innan jag skall till trygghetsrådet. Jag undrar lite hur jag skall lägga fram det att jag skall opereras..trodde ju inte att de skulle nappa så snabbt.

Jag hade tänkt att skicka ansökningar efter operationen för att slippa säga att jag skall opereras men deras ansökningsdag tog ju slut nu i början an januari...

Så nu skall jag dit och får hoppas på det bästa. Annars så ¨får jag dra en liten vit lögn eller nått om att vi bokat in en semester som jag inte kan avboka...:P

Så håll tummar och tår för mej nu att jag får det så att vi får in lite extra pengar i kassan...

kramis

Xoxo

Kommentarer :

#1: Marina

Vad är det för slags jobb du sökt? Lycka till!!

skriven
#2: Anneli

Jag håller verkligen tummarna för att det ska gå bra för dig på intervjuen.

skriven
#3: Sosso

Sånt som jag arbetade med innan..samma sak =)

skriven

Kommentera inlägget här :