Syrsa ledsen

Idag har det varit en lugn dag. Tvättat en himla massa kläder och imorgon skall allt upp till de olika garderoberna.

Idag när syrsa kom hem var han ledsen. Tydligen hade han blivit träffad av en snöboll som innehöll mycket is så att den vvar hård och gjorde jätteont. Fredrik brukar alltid få lirka hem honom men idag kom han springades till honom och när han kom hem började.

det började med att denna kille i hans klass som han inte går så bra ihop med kom bakifrån och puttade Benjamin. Benjamin tog en pinne och slängde efter honom men som tur missade och då tog denna kille upp en klump med snö som visade sig vara is och kastade på Benjamin. Han fick ont och har gråtit över händelsen flera gånger och det känns så jobbigt att han skall må så dåligt som han gör.

Så jag har bestämt mig att jag skall denna vecka följa med och vara med en dag i skolan denna vecka och se vem denna kille är och vilka han har lite svårare med. Jag mår dåligt när han mår dåligt och blir så orolig för honom

Nu på kvällen har vi lekt en massa och avrundar kvällen med lite mys framför tv:n. Inget plugg vart det utan vi ville att han skulle ha roligt istället. För är hen ledsen blir jag det oxå. Ursch va detta är jobbigt...

Mina prinsar

mina pojkar leker

Mina älsklingar...vad skulle jag göra utan er..

Kramis

Kommentarer :

#1: Diana - Gravid ♥

Har du fått vinsten än? Hoppas! =)

skriven

Kommentera inlägget här :