Min lördag i stora drag

Hej Alla

Igår var jag verkligen trött...somnade innan 19.30 och gick upp idag 05.00. Hur faan lyckades jag med det lixom..

De små sover man de stpra grabbarna är vakna fortfarande och spelar dator och så väntar vi på melodifestivalen.

Idag har jag varit på handledarkursen för att kunna köra privat. Fan va dyrt det va, 399:-/st. Martin trodde att det skulle ta ungefär 1.5 timme men det tog mer än 3 timmar. Så lite panik hade man hem eftersom vi skulle hämta Q. Det är vårt kontaktbarn. Han skall vara hos oss varannan helg.

Hela dagen har gått jättebra. Vi har bakat och varit ute i snön och lekt. Det va väldigt vått. Så barnen som hade huvudet i snön hela tiden vart väldigt blöta. Kläderna hängdes upp, sen fixades maten. Det vart tacos MuMs

Nu vill jag bara att melodifestivalen skall börja så att jag sen kan få gå och lägga mej. Har så ont i magen och är så trött att jag bara vill vila och sen somna in för natten

Skall ni se melodifestivalen?

Kommentera inlägget här :