♥ You Raise Me Up ♥

För att inte bara prata om begravningar och vilken musik/sång jag vill ha där vill jag även berätta om den låt jag vill ha på mitt och Fredriks bröllop. (om vi nu kommer dit någon gång :P )

You Raise Me Up som Josh Groban har gjort är ju helt underbar och denna låt är den jag vill hylla min ♥älskling♥ med. På mitt bröllop skulle jag vilja ha en man och en kvinna som sjunger den och en kör, gärna barnkör som sjunger med i de starka partierna. Men det kan man ju bara drömma om för det kostar ju skjortan..

Det finns flera artister som gjort cover på denna låt. Selah är en utav dem och jag har valt denna video för att påminna mig själv och er andra att vi har det väldigt bra jämfört med en miljontals andra människor i världen.

Sätt dig ner nu en stund och njut...så underbar ♥ ♥ ♥




Kommentarer :

#1: Anneli + vavvorna

Det här en av mina favoritlåtar, speciellt med Josh Groban. Men den här var fin också.

skriven
#2: AnniR "I huvet på en tant"

Fantastiskt vacker version av denna underbara låt! Tack för att Du lät den nå mig via Din blogg! Här är det vovvepromenad och städning som gäller idag och imorgon blir det svärföräldrar på lite god mat här! Trevlig helg till Dig och de Dina! Kram!

skriven

Kommentera inlägget här :