Uppe med tuppen

Vår lilleman gav sig verkligen inte inatt. Han verd och vände sig i sängen. Pratade och knuffades och duffades. Eftersom han spytt upp sin välling på kvällen så vågade vi inte ge honom nån ny. Men när kl var 04 på morgonen orkade vi inte stå emot längre.

Fredrik hade varit vaken längre än mej så han var as trött. Jag gick ner och gjorde välling, hade spypåse redo om han skulle spy igen. Han åt som det vore hans sista måltid. Men spydde....det gjorde han inte utan somnade in och sov sött. Jag stannade uppe 30 min ifall det skulle ske nått. Men inget. Så då gick vi upp och la oss igen.

Så nu har jag grus i ögonen och vill bara sova. Men jag tänkte äta frukost nu så att man får det gjort

Så hmm vad skall vi hitta på idag då? Jag  skall fixa med kläderna som skall säljas imorgon.

Vad skall ni göra?

Kommentarer :

#1: [email protected]

städa blir det idag hinner inte det varken lördag eller söndag ...

skriven

Kommentera inlägget här :