Seg morgon

Nu är barnen påväg till dagis och skola. Jag tvättar kläder coh sitter nu och äter min frukost. Det är så lugnt och skönt. Så otroligt stor skillnad när barnen är hemma, då är det ljud hela tiden. Men så blir det ju när man har 3 barn :P

Jag är seg och trött. Theo den pojken fick för sig att vara vaken inatt (igen) så vi båda hade en liten kille som stunka och stöna, och ville leka mitt i natten. Lite jobbigt när kl är 03 på natten och det enda man vill göra är att sova.

Har nu spotify igång och lyssnar på placebo: running up that hill. Den e så himla bra.

Annars hade jag tänkt att ringa min läkare i dag eller senare i veckan ang min mage. Jag äter ju dimor som att det vore godis och det hjälper inte ett dugg. Skall det vara så här? Jobbigt eftersom det är svårt att ha ett liv utanför de fyra väggar man bor i.


Alla mina 3 troll
Jag lägger upp en bild på mina barn sen i julas. Denna bild togs när mina föräödrar var på besök. De var ju utomlands över jul så de fick sina julklappar några dagar senare =)

Nu skall jag väl fortsätta här så hörs vi lite senare

kramis

Kommentarer :

#1: Maria - livet i Milano ☆

nej det blir att ta streetstyle bilder nu i veckan istället.

hehe men det är inte så varmt här än.. idag har vi bara fyra grader tex

skriven
#2: M

Ja precis :) Nej jag sitter på datorkunskapen, du då?:D

skriven
#3: Tant Kim | Design

Hejsan. Tack så mycket, kul att du gillar designerna. :)

skriven
#4: Evelina

:D ja men det var ju tur att jag kunde vara till hjälp för nån hehe :D

skriven

Kommentera inlägget här :