Mina fynd

Igår var jag på barnklädersbytardag. Det kom en hel del folk men de flesta ville ha kläder ifrån 104 och uppåt. Den storleken som mina egna barn har så det hade jag ju inga kläder i. De 3 som dock hade barn i yngre åldrar köpte hos mig.

Jag tjänade 30 kr :P

För jag köpte en massa saker till mina egna barn med de pengarna jag sålde kläder för. 3 st bandyklubbor som nu är gömda i källaren. 4 st pokémon bollar med en pokémon figur i och 3 st teenage ninja turlte gubbar. Dessa har jag inga bilder på eftersom barnen leker med dem hela tiden. Sen även 2 nya böcker att läsa på kvällarna.

Sen vart det massa kläder. Mest till Benjamin eftersom det är hans kläder som kostar mest nu. Vi var nere på stan och skulle kolla på ett par jeans till Syrsa och de kostar ju 249:- och uppåt. Svindyrt. Jag hittade massa byxor till Syrsa. Tröjor och klänningar till Evy.

kläder

Evelyn är här modell för en klänning och tröja jag köpte.

Evelyn

Jag vart framför allt nöjd med byxorna till Benjamin. De kostade 10 kr st.visserligen lite stora i nuläget men han växer och det är byxor ifrån Jc Crocker så det var väldigt fina byxor och shorts :)

Benjamin vart jätteglad för alla nya leksaker och spel han fick. Satte sig direkt och spelade shreak.

Evy och Theo spelade med bandyklubborna och hade jättekul tills de upptäckte att de kunde fäktas med dem och då fick vi ta dem. De kunde ju slå varann med dem. Vilker de hann göra några gånger tyvärr. Tur att de inte fick in några riktiga slag.

Trots att jag inte fick med mig så mycket pengar hem så är jag nöjd. För byxor till Benjamin är dyrt och jag fick en hel del :) och barnen är glada för de nya leksakerna

Kramis

Xoxo

Kommentarer :

#1: Josephine

sv: hehe okej :P nej jag har inte köpt dem men funderar på dem första :P

skriven
#2: Gotlänning, sambo & foto

Vad häftigt. Det måste ha varit spännande? :) och roligt?

skriven
#3: aw - gotlandstöis ツ

japp :D

skriven
#4: mina - it's my time to shine!

tack :D

skriven

Kommentera inlägget här :