Massor utav kläder skall bort

Idag har jag och Fredrik hållt på med kläderna vi skall försöka sälja imorgon. Hilma mycket vart det. Jag skall ta med mig kameran och ta kort på alla kläderna imorgon. Så det har tvättats och vikts en hel del idag.

Sen åkte vi till Motala för att få tag på lite växel och köpa byxor till Fredrik men det fanns enbart med dragkedja och han vill ha knappar så det vart inga. Men vi skall fortsätta kolla på annat håll. För nya jeans behöver han verkligen.


Innan vi skulle åka försökte jag fånga våra små troll på kort men nja ni kan ju själv se hur det gick :P




Nu har vi satt oss ner och tittar på Let´s Dance och har lite fredags mys. Lilla Evelyn dansar här och är så söt. Theo ligger i pappas famn. Han e ju pappas pojke om man säger så. Är pappa hemma är det han som gäller. Tur e väldet eftersom Evelyn är otroligt mammig så vi har var sitt barn i famnen :)



Så med detta inlägg säger vi god natt...så hörs vi imorgon

kramis

Xoxo



Kommentarer :

#1: Jacqueline / en av de som driver moiettu

Hejhej! Vad händer hos dig? ;-)

skriven
#2: Diana - gravid ♥

Har du fått smycket än? Annars tyckr jag att du ska skriva och höra med företaget vad som hänt... Stor kram vännen

skriven
#3: aleeekz - tävling pågår.

Hallå hallå

haft en bra kväll?

tänkte berätta att jag har en tävling om ett underbart smycke på min blogg, länk : http://voffsen.blogg.se/2010/february/-tavling-fran-lovebeproud.html

om du inte vill vara med så ber jag om ursäkt för denna kommentar .



ha det bra <3

skriven

Kommentera inlägget här :