Lugn kväll?

Hej Alla

Idag har jag ringt till min läkare och pratat med en sköterska där. Berättade hur jag mådde. Idag skulle jag inte lyfta huvudet ifrån kudden om jag inte behövde. Fan jag blir bara värre och värre. Precis som det var innan operationen men nu är det ännu värre. Jag och Herr toalett kan inte klara oss utan varann. Helvete trodde att detta skulle hjälpa.

Byter ämne till nått trevligare..

Theo äter apelsin
Lilleman äter apelsin

Mina barn älskar frukt. Vilket e tur för då tjatar de inte om gotti hela tiden och mitt i veckorna. För visst händer det ibland att de kan fråga mitt i veckorna men det är inte ofta. De får sitt söta ifrån frukten. Vet de som har barn som vill ha det varje dag och som ger efter på deras tjat vilket inte är alls bra. Så vilken tur att mina älskar frukt. 

Idag vart det köttlimpa till lunch och pannkakor till middag så lite slav med maten men det vart gött

Nu är barnen nybadade och fått kvällsmacka.Nu skall vi bara läsa boken.Sen skall de i säng.

Fredrik kom precis hem efter att ha arbetat så vi skall tillsammans titta på vinterspelen ihop

vad skall ni göra ikväll?

Kramis

Kommentera inlägget här :