Fortsätter med att måla

Jag grundmålade detta rum i helgen som var. Vi har spillfärg ifrån andra projekt i huset så varför skall det bara stå där om man kan liva upp rummen lite.

Fredrik tycker jag e tokig eftersom vi ändå skall riva dessa rum jag skall måla men det kommer ju att dröja minst 10- 15 år innan vi har ens råd att börja tänka på ett nytt kök och sdå vill jag ha ett "snyggt" rum tills dess

Eller vad tycker ni? Lägga ut ca 300 kr på ett rum med grundfärg och färg eller låta det vara med fula tapter i minst 10 år till och vantrivas?

grundmålat

kramis

xoxo

Kommentarer :

#1: Marina

Kära du... Får jag proffsanlita dig snart?? när du inte har fullt med dina egna projekt förstås :-)

skriven
#2: Tobias

Hehe okej :) jag gillar Wallander, så mig gör det inget :D

skriven
#3: B R O W N S U G A R

De kommer bli fint :D

skriven

Kommentera inlägget här :