Detta krävs planering och övertalning :p

Att det skall komma mera snö har väl ingen missat. Snöat hela natten och getts ut storm varning i media oxå. Så var försiktiga om ni skall ge er ut i snöyran.

himla massa snö.



Idag skall jag fortsätta med att måla köksluckorna och hoppas att jag kan få hjälp utav Fredrik. Sen även få hjälp att tejpa listorna vid taket i rummet jag målar. Har påbörjat massor nu men lika bra att passa på medans jag är ensam hemma. Så kan jag ta det lugnt medans jag arbetar.

Hoppas dock att jag kan bli klar nästa vecka eftersom jag skall börja plugga teori ordentligt hade jag tänkt. Lika bra att vara förberedd ordentligt. Undrar dock hur länge det skall ta för att få sitt körkortstillstånd. Jag betalade in och skickade in ansökan 2 eller 3 veckor sedan. Så man borde väl ha fått det snart.

Skall väl sätta igång nu

Så hörs vi senare :)

Kommentarer :

#1: [email protected]

Hej..



Hur har ni målat luckorna vi är sugna på att måla om våra i köket men vet ej hur vi ska göra kanske kan ge oss tips??



mvh emma

skriven
#2: Michael Jackson | Minnesblogg

Vill ha sommar! :(

skriven

Kommentera inlägget här :