Då var det min tur :P

Hej Allihopa!

Trodde då aldrig detta om mig själv, att JAG skulle börja blogga.  Har tänkt på det ett bra tag nu eftersom jag
 skriver dagbok åt mina barn.  Otroligt jobbigt med pappers varianten :. Så de vet vad som händer trots att de kanske inte
 minnas allt som händer omkring dem idag. Men bra att ha när de blir äldre.  Att sitta där med 3 olika
dagböcker en för vardera barn, tar ett tag. Och göra det med 3 st böcker kan ibland ta timmar innan man är klar.

Jo ni läste rätt, 3. Jag har 3 helt underbara troll och en fästman jag aldrig skulle vilja leva utan. Utan honom hade jag ju
inte haft min familj jag har idag.


Vet inte om jag kommer att kunna hålla att blogga några gånger i veckan. Men jag skall försöka framför allt för mina barns skull men även övrig familj och vänner som kan vara intresserade om vad som händer i våra liv.

Så nu börjar mitt bloggliv mina kära. Hoppas att ni kommer och tittar in lite då och då i framtiden.

Kommentarer :

#1: emelie

tack tack :)

jag ska göra det den 23e :D

skriven
#2: Linda

Tack ska du ha =) Ha en fin kväll.

skriven

Kommentera inlägget här :