Burrr jag tror jag dör

Jag vet att många har nämnt det. Många har skrikit ut det i både media och på olika bloggar. Så nu är det min tur.

Jag tror jag dör va kallt det är!!!!

 Så fort man sätter näsan utanför dörren så känns det som att näsan skall ramla av. När barnen ber om att leka ute så får de ett snabbt nej. Skulle inte tro det. Jag vill ha levande ungar när jag lägger mej på kvällen inga isbitar.

Bild hämtad ifrån google.     Bild med isbitar på...

Idag vakande jag med en stor bevikelse. Jag sa igår till barnen att idag skulle vi ha fredagsmys...Skulle bli underbart att avsluta veckan och bara få njuta av lugnet. Men nej nej..det är ju inte fredag idag, UTAN TORSDAG. Det är en hel dag kvar tills jag får mitt mys. Himla skit.  Så det var ju ingen kul.

Bara bita i det sura äpplet och inse fakta att jag måste ha bättre koll på mitt liv. Som att det skulle funka..Nääää :) 

Kommentarer :

#1: Jocke

Jag tror att fröken har missat att barn har en inbyggd antifrys vätska så de kommer inte att komma in djupfrysta.. snarare kommer att komma in sjöblöta i svett :P

skriven

Kommentera inlägget här :