Påskkärringarna åker till Blåkulla

Hej Alla

Jag har haft en hel del att stå i så att min bloggande har kommit lite efter...Sprungit hit och dit och träffat vänner och har haft det jobbigt men trevligt.

Vaknade idag 03:15 och kunde inte somna om så då var det lika bra att gå upp. Börjar känna mej lite sliten faktiskt.

Igår var det ialla fall dags för mina små påskkärringar att åka till blåkulla. De var så fina så

Mina barn utklädda som påsk kärringar

mina barn utklädda till påsk kärringar

Vi gick till 5 st grannar varav 4 st vi hade förvanat. De fick ihop ca 1 kg godis vadera, en boll var och 25 kr var. Så det var var en lyckad runda.  När de kom hem fick de ta 5 st godisar var. Sen ställdes påsarna in i skåpet.

Syrsa försökte lura mej flera gånger, men en gick jag verkligen på. Det var när vi precis hade ätit och han säger att jag spillt på tröjan. Det var ju nått som kunde varit sant så den behövde jag inte låtsas att jag gick på. Så den gick jag verkligen på.. Vart ni lurade igår?

Barnen somnade nästan direkt när vi kom hem så det var skönt, detsamma gjorde jag typ så jag missade lyxfällan.. :( typiskt

Idag skall jag fixalite med luckorna i köket så att vi kan måla dem

Vad skall ni göra?

Kommentarer :

#1: Emelie.

nu är det FRÅGESTUND på min blogg!

fråga vad som helst och jag svarar 100 & ärligt!

KRAM ♥

skriven
#2: Anonym

TA de lugnt å njuta av mitt nya handarbetes protjekt med mina kuddar till Ellinor.. ska brodera nalle puh och hello kitty.. sedan har vi monterat upp studsmattan igen :) så barnen har verkligen haft kul på förmiddagen å ja mä.(tittat på ) Ha de gott kramizz min goa vän.

skriven
#3: Bibbi

Fina!

skriven
#4: Katrin

(Ledsen för sent svar)

Roligt med påskkärringar! :D

Idag har jag inte gjort så mycket.. slappat och bakat! :) Sj? ;D<3

skriven
#5: steph

Glad påsk! - ha en fortsatt trevlig dag med massor av godis :D

skriven
#6: Elena

Åh, vilka fina påskkärringar. (:

skriven
#7: carolynah

Vad söta och fina!

skriven

Kommentera inlägget här :