Köpesvillkor

Hej Alla

Om ni skulle vara intresserade utav att köpa något/några kläder är det detta som gäller..

♥ Ansvarar ej för Postens gång.
♥Kläderna är i gott skick, utan fläckar (om inte annat anges i beskrivningen för plagget).
♥Vissa kläder kan vara namnade.
♥ Kläderna kommer från ett djur-&rökfritt hem.
♥ Alla kläder är tvättade och strukna.
♥ Syns det något konstigt på bilden som jag inte har nämnt är det kameran som busar.
♥Pengarna sätts in på Länsförsäkringarbank. När jag ser att pengarna har kommit in skickar jag dina varor
♥ Går efter Postens portotabell, köparen strå för frakten och tar ej betalt för emballage.

Men jag är mänsklig och kan missa något, skulle du inte vara nöjd så hör av dej så löser vi det. Vill du ha mer bilder på något du är intresserad av säg till så fixar jag fram fler.

Vid övriga frågor, jag kan ha missat något, maila gärna mej på [email protected]

Ha det gött

 

 

Kommentarer :

#1: Anonym

Det låter kanon bra :)

skriven

Kommentera inlägget här :