Husvagnen är nu såld

Idag vart vår husvagn såld. Förra året va så hemskt att jag gör inte om det igen. Utan hotell är mitt sett att resa runt i sverige om vi skall se oss om.

Idag har jag fortsatt med att flipa skåpen i köket och grundmålat dem. Vi skall få ny färg på luckorna i köket :)

Igår svimmade jag, det glömnde jag bort att berätta så hela kvällen igår och hela dagen idag har jag så grym huvudvärk så jag tror att jag skulle dö. Slog tydligen i ordentligt i både huvud och armbåge. För jag har verkligen ont i dessa delar av min kropp.

När jag väl håller på att berätta saker så kom ett brev igår som bekräftade att jag var laktosintolerant. Så nu tål man inte det heller-- TYPISKT

laktosintolerans

Kommentarer :

#1: Åsa

Halloj!!!

nä men ojojojojj... stackars dig min goa vän attans att du ska ha sådan otur,, men skönt att du ändå klarade dig bra,, det kunde ju ha gått riktigt illa när du tuppat av som tex OM du tuppat av å ramlat ned för en trapp å brutit käken.. KRYA PÅ SIG KRAMAR TILL DIG!!! <3 kramar från Å med familj.

skriven

Kommentera inlägget här :