Står tiden still eller springer jag för sakta?


Som ni kanske har märkt mår jag inte så bra just nu. Glad över mina barn och man, utan dem hade jag nog gått in i väggen för länge sen.

Flera faktorer runtomkring spelar ju självklart roll. Ekonomin, sjukdom jag inte har nån kontroll över, har jag ens nån framtid, för vad kan jag göra för att förhinda och leva med döden ett tag till. För den behandling jag har idag ser jag ingen resultat ifrån utan bara smärta av att ta den.
 
Denna trötthet tar kål på mej. Ovissheten kryper i mej...river mig på ryggen och lämnar stora blödande sår.

Just nu känns det som jag lever..


Men jag existerar inte..............



Xoxo

Kommentarer :

#1: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Ja, det håller jag med dig faktiskt :)



Hoppas du också får en bra dag :D

skriven
#2: Millah

Hej!

Har du fått hem vinsten ?

Kramar

skriven
#3: Millah

Okej vad bra :)

Nä tänkte bara så dom har skickat det, vad roligt:)

Stackare, ja dom flesta ligger i sjukan nu.

Jag brukar klara mig , men int den hära gången.

Hostar så jag håller på att dö,urs så jobbigt de är.



Ha det bra Kramar

skriven

Kommentera inlägget här :