Otroligt vackra Lizzie Miller skapar total utförsäljning

Lizzie Miller 

När modellen Lizzie Miller, 20, visar sin helt normala mage i ett uppslag i tidningen Glamour Magazine, uppstår en sån frosseri att läsa artikeln att septemebder nr:t blir totalt utsäljt och tidningens bäst säljande – någonsin.

 Hon är otroligt vacker och stolt över sig själv. så varför inte göra det men inte kunde hon tro att det skulle bli sån uppståndelse. Och inte jag heller......

Allt detta för en naturlig kropp!!!!

Har folk glömt bort hur en människa faktiskt kan se ut. Vi alla har ju inte kroppar som trådsmala mobeller som spyr 4 ggr om dagen för att hålla sig smala. Bröstförstoringar, bekta tänder och botox är nu i vår vardag så att vi blir chockade hur vi verkligen ser ut.


För jag hoppas att alla förstår att de bilder man ser itidningen är så mycket fixade att det inte stämmer överens med hur personen verkligen ser ut.

You go gril....va stol över dig själv oavsett storlek och utseende
Lizzie Miller
Bilderna hämtade ifrån google

Kommentarer :

#1: Anonym

Himla intressant det där. Hon ser ju precis ut som mig! :-) Tycker det är bra att det inte bara är trådsmala modeller som gäller. Hon kanske har fött barn? Min mage blev sådär efter 2 barn och mycket mer mat och godis... Men man spyr ju inte 4 ggr om dagen för att hålla "idealet".

skriven
#2: Susanne

Gud vilken vacker tjej! Sådär ser min mage oxå ut och ändå gör man allt för att dölja den.

skriven

Kommentera inlägget här :