hej hopp

Hej hej

Idag så ville jag bara ligga kvar i sängen och gosa in mej, somna in och vakna vid 12 ,mmmm den tiden hade kännst bra men icke sa icke och man gick upp vid 06 nån gång. 

Satte mej med Travian och facebook direkt och la in kläderna i torktumlaren och fixade frukost. Mina barn var änglar och helt underbara idag. Puss på er mina pussgurkor.

Så idag skall jag på det dära mötet på dagis och inte igår som jag skrev:P
Det börjar ju 18:30 så jag kommer att vara as hungrig när jag komer hem.

Har idag även lämnat in föräldrarledigt för studiedagarna på dagis den
25 nov-09
13 April 2010
17 Maj 2010.
Så nu kan de inte säga att jag inte har sagt till.

Annars kommer det inte hända så mycket för mej idag..

vad skall ni göra???

Kramis

Xoxo  

Kommentarer :

#1: Marina

Åh ska vi träffas 25 November då? ler

skriven
#2: Sosso

Ja varför inte, än så länge har jag ju inget bestämt men tyvärr får du komma in till oss eftersom jag inte har nån bil :P



Jag brukar lägga in läkartider och sånt men det tar ju inte hela dagen =)

skriven
#3: Marina

Det är väl inget tyvärr med det, barnen gillar ju det. Men du kan ju alltid ta pendeltåget, nära och bra. Vi har nära hem till oss, ca 10 min att gå.

Men hör av dig när ni kan då.

skriven
#4: Sosso

Vi får väl höras av när det närmar sig =)

skriven

Kommentera inlägget här :