Heeeellllooo Sweden

Hej Bloggisar

Igår bar det iväg till vårdsentralen igen och jag tog Puffa med mig igen så att hon kunde komma ut lite. På vägen hem gick vi förbi Hannah och hennes dotter April. Jag köpte med mig fika eftersom jag bara dök upp så vi pratade och barnen lekte.

Sen när jag kom hem städades det lite och sen vart det Tv:n som lockade efter att barnen somnat. Hollywood fruar :P. Måste ju se ju, på dessa om opererade kvinnor som knabbt kan prata hahaha..
Somnade faktiskt väldigt tidigt, före Fredrik till och med. Märkte inte ens när han kom upp, trött eftersom jag gick upp tidigt för att bada innan jobbet.


Vad skall ni göra idag då??

Lyckats hålla er borta ifrån influensan??

Kramis

Xoxo

Kommentarer :

#1: Marika

Hej! Sofia! Än så länge har vi klarat oss från influensan. Sitter och pluggar, har massor att läsa, snart tenta. Ikväll ska jag till Viktväktarna och skriva in mig. Har ju varit med där förut och känner nu att jag ska ge det en chans till. Har inte vägt så mycket som jag gör nu förut så har fått nog av att vara tjock nu. Har du fått tid för op än?

skriven
#2: Sosso

Hej gumman



Nej jag har inte hört nått än så länge så vi får väl se vad som händer här framöver. Fick en lapp och att det hade tagits upp ialla fall.



Men gumman så stor är du ju inte...men jag kan förstå dej med eftersom har man inte varit i den viktklassen innan så känns det ju. Synd att vi inte bor i samma stad kunde vi gå ut och gå och peppa varann ...



Hur gick det för Johan i helgen då??



Kramis

skriven
#3: Anonym

Hej igen! Johan åkte till Mantorp själv och tittade på när hans lillebror åkte på banan där. Hade besök av en kompis då så ville inte följa med. Ja, peppning behövs ju alltid. men vi får väl peppas när vi hörs och via datorn o.sv. Du har ju lite annat att tänka på än vikten, tänker på din sjukdom. Vet sen tidigare att det är bra att andra vet att man försöker gå ner i vikt, svårare att fuska då. Jag är ju väldigt bra på att börja på viktminskningsprojekt, svårare att hålla mig kvar och ändra livsstil, men vet ju hur man ska göra så det är bara till att göra det.



Hur går det för Fredrik med jobbsökandet då?

skriven
#4: Sosso

Ja lite svårt att fuska om folk förväntar sig att se resultat :P



Han var på nån info o kommer eventullet om han kommer in börja i dec eller jan men det e ju ett tag tills dess. Får se vad han gör innan för än så länge har han inte fått nått nytt jobb tyvärr.



Får väl ta och ses snart igen...för det är alltid lika trevligt varje gång...Ni kanske skulle kunna komma över på middag eller nått...det vore trevligt =)



Kramis

skriven
#5: Anonym

ja det gör vi gärna! Har lite mycket just nu bara. Har en tenta den 10:e och så ska vi till min pappa den 2/10. Men vi får höras framöver. Du har inte lust att komma på Partylite party(ljusparty) förresten. En kompis till mig har börjat att sälja det och ska ha ett party hos mig den 25/10 kl 1500. Om du är intresserad alltså?

skriven
#6: Sosso

Hej hej



tack för inbjudan men eftersom det är ont med varan på pengar så går jag inte på nått som gör att köpbegärat talar istället för plånboken. Och det är så pinsamt att gå när man inte kan köpa nått så jag måste tyvärr tacka nej...



Men vi kan ju som sagt höras längre fram och lycka till med dina tentor =)



Kramis

skriven

Kommentera inlägget här :