Upp och ner och ner blir upp!

Iförr igår kom samtalet ifrån sjukhuset att jag måste göra om mina prover eftersom det vart lite oroliga över de jag lämnade in sist. Värderna var tydligen inte så bra. Frågan för mej blir då istället när jag skall finna tid att göra det.

Jag skall se om jag kan göra det här i staden jag arbetar, för att ta ledigt igen, det gör jag inte.
Det är jobbigt att veta om att det inte blir bättre. J

Jag vet ju inte riktigt hur jag skall fixa det med mina sömnprobelm heller. Eftersom jag är så trött om dagarna så måste jag ta koffintabletter för att orka arbeta. Sen när det blir kvällen som så somnar jag typ runt 23 och vaknar kl 03 och kan sen inte somna om..klarvaken..fan så jobbigt det är.

Ligger och vider och vänder sig och bara ser hur tiden bara springer iväg, det gör en galen.


klocka



Så vad skall man göra??

Försöka somna om?
Gå upp och börja fixa inför att restan av familjen kommer upp och hoppas att man blir trött igen och lyckas somna om?
Börja räkna får?

Vad finns det att göra så att man somnar om??

Nån som har nått förslag?

Så snälla säg till hur ni gör om ni inte kan somna!!!

Kramis

Kommentarer :

#1: Bibbi

Hej vännen. Stackars dig... Men...ligg inte kvar i sängen och vänd och vrid på dig. Gå upp, gå på toaletten, drick något, gärna varmt, läs något,

ge dig själv huvudmassage eller massera fötterna...

sen provar du om en stund igen, så somnar du säkert.

För när klockan sen ringer sover du säkert som en stock...ha...ha.

Kramis

skriven
#2: Sosso

hahaha om det ändå vore så men tyvärr, jag ligger vaken och ser när kl skall ringa, så stänger jag av och sträcker lite på mej. Sen är det bara att gå upp. Sen när man kommer till jobbet, då vill man somna in och sova i timmar =((

skriven

Kommentera inlägget här :