Äntligen kommer Friends tillbaka. På Bioduken =)


På bild: Jennifer Aniston, 40, Matt LeBlanc, 42, Matthew Perry, 40, Courteney Cox, 45, Lisa Kudrow, 46, och David Schwimmer, 42,
(bild och text taget från starlounge)

Jag börjar med att säga, Äntligen, vad jag har längtat.
Att serien slutade som den slutade har jag aldrig riktigt accepterat. Man undrade ju hur gick det med Monica och Chandles och deras tvillingar, höll Ross och Rachel ihop och Phoebe och Mike, fick de barn till slut?  Ja alla dessa frågor kanske man nu kan få reda på svaret i denna film. Det har ju tagit sin tid men nu har samtliga gått med på att göra en filmversion =)))

Gissa om jag är glad

Citat
James Michael Tyler
, som spelade birollen Gunther i ”Vänner”, berättar om den kommande filmen med stor entusiasm.

— Jag älskade verkligen min tid i showen och ser fram emot att träffa det gamla gänget igen. Jag hoppas bara att vi kan göra komediserien rättvisa i en film, säger han till News of the world.

Filmen, som ska skrivas och produceras av komediseriens skapare David Crane and Marta Kauffman, ska enligt uppgift ha premiär under sommaren 2011. Slut på citat

Så jag kommer att förbeställa och sitta spikad...


Kramis




Kommentarer :

#1: marina

Får jag gå med dig ??? :-) Har också längtat precis som du.

skriven
#2: Sosso

hahaha.. men gumman



Skall vi boka nått redan nu tycker du :P...det är ju 2011 den kommer ut....:P det är ju 2009 Nu ;)



Det är 2 år kvar tills dess :P

skriven
#3: Susanne

OMG vad kul! kan ju inte bli bättre!!!

skriven

Kommentera inlägget här :