Varför denna trötthet?

Trött som en zombie vaknade jag idag. Morgonen ville mig inte väl och jag bara gick runt och undrade vart jag skulle ta vägen. Trött som en vet inte vad, och mycket skulle behövas för att jag skulle få upp mina ögon. Men sen kom min sambo ner och då känns det mycket bättre. Synd bara att han den stackarn aldrig få se mig vacker utan enbart som ett trött troll som ser ut som hej kom och hjälp.




Igår var en lugn kväll, hade varit förbi Hannah på vägen hem och snackat lite skit. Hon bjöd på middag, köttbullar, potatis och sås. Gött =)) Lilla April var som vanligt ett litet charmtroll, söt så söt.

Väl hemma hade jag barnen i knät resten av kvällen. Helt underbart att vara saknad. för när man var hemma varje dag så glada barn vid nattningen. Jag och Sysra gick iväg för vår mys stund, läsa bok och prata om dagen som varit. denna gången somnade jag inte eftersom jag tagit koffeintablett på jobbet så var jag klarvaken.

Så ikväll hade jag tänkt att ta tag i tvätthögen som måste vikas så att det kommer upp på respektive rum. onädigt ont..

Vill nu enbart hem till mina älsklingar och gossa med min man (om man fick skriva så ) :p

ses sen

kramis

Xoxo

Kommentarer :

#1: fia

vad kul :) du väljer bilden sen om du vinner ;) lycka till

skriven
#2: Lina

Hoppas allt är bra med er? Tänkte bara titta in och önska er en fantastisk dag!



kram Lina

skriven

Kommentera inlägget här :