Utrensning & storstädning

Oj idag har vi mycket att göra. På förmiddagen hade vi tänkt att gå ut och leka men det regnar här så då fick vi vända på vårt lilla schema vi lagt upp för dagen.

Jag har börjat att ta fram lådor med kläder sen Benjamin var liten för att se var Theo kan ha. de Benjamin vuxit ur osv. Det läggs i lådor för att sparas till Theo. Detta började vi med i veckan och fortsätter med i dag.



Det tas en massa kort på saker som skall till blocket för försäjlning. Jag har ju hur mycket barnklöder som helst :P

Så jag tänkte starta en bloppis oxå så att ni kära läsare, oxå kan få köpa barnkläder om ni vill =)

 Allt ifrån storlk nyfödd dvs stl 50 till stl82. Pojk och flickkläder


Nu skall jag fixa lunch sen hörs vi igen

SEN ÄR DET STORSTÄDNING SOM GÄLLER URSCH FYYY

kramis

Kommentarer :

#1: Marina

Du har inget i storlek 104 eller 116-120?? Förstår att dina barn själva är i de storlekarna, eller ??? Elias börjar snart växa ur 116 tror jag...

Våra barn har varit så sjuka här. Förresten, var det ett datum i okt eller november vi pratade om att träffas?

skriven

Kommentera inlägget här :